پوتین در پاسخ به بایدن: برایت آرزوی سلامتی دارم

به گزارش جملات زیبا، ولادیمیر پوتین در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آمریکا که وی را قاتل خوانده بود، واکنش نشان داد.

پوتین در پاسخ به بایدن: برایت آرزوی سلامتی دارم

به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشستی مجازی با ساکنان کریمه به مناسبت هفتمین سال الحاق شبه جزیره کریمه از اوکراین به روسیه، درباره سخنان بایدن گفت: ما به طور فردی یکدیگر را می شناسیم، چطور باید جواب او را بدهم؟ فقط به او می گویم امیدوارم خوب باشی. برای او آرزوی سلامتی دارم. جدی می گویم، این جوک نیست.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با ای بی سی نیوز پوتین را قاتل خوانده و گفته بود که رهبر روسیه باید بهای مداخله در انتخابات آمریکا را بپردازد.

پوتین در ادامه افزود: تاریخ هر کشوری پر از مسائل، رخدادهای خونبار و غم انگیز است. اما زمانیکه ما مردم را ارزیابی می کنیم، کشوری را ارزیابی می کنیم، مردم دیگر را، در واقع به آینه نگاه می کنیم. ما همیشه می توانیم خودمان را آنجا ببینیم.

او گفت: نهادهای آمریکا، نه مردم این کشور در کل - چرا که افراد صادق، با افتخار و نوع دوستی در میان آنها هستند که می خواهند با ما دوست باشند- تفکر حلقه حاکم در یک شرایط نسبتا سخت شکل گرفته است.

پوتین تاکید کرد: فتح قاره آمریکا توسط اروپایی ها با حذف مردم محلی همراه بود، این یک نسل کشی واقعی قبایل سرخ پوست بود. و این با یک دوره سخت و طولانی برده داری همراه شد. آمریکایی های آفریقایی تبار در خاک ایالات متحده همچنان با بی عدالتی و ظلم رو به رو هستند.

رهبر روسیه به اهالی کریمه گفت: آمریکا و رهبری آمریکا در کل به دنبال برقراری روابطی خاص با ما هستند، اما تنها در جهت منافع خودشان و با شرایط خودشان. اگرچه آنها فکر می کنند ما شبیه آنها هستیم اما ما مردمی متفاوت هستیم. ما ژنتیک متفاوت، فرهنگ متفاوت و معیارهای اخلاقی متفاوتی داریم. ما می توانیم از منافع خودمان حفاظت کنیم. ما در عرصه هایی که در جهت منافع ما باشد همکاری می کنیم به شرطی که منفعتی داشته باشد. آنها مجبور خواهند بود با وجود همه تلاش هایی که برای جلوگیری از پیشرفت ما انجام می دهند، با آن زندگی کنند. صرف نظر از تحریم ها و توهینها ، آنها مجبورند با آن کنار بیایند.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1015

به "پوتین در پاسخ به بایدن: برایت آرزوی سلامتی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین در پاسخ به بایدن: برایت آرزوی سلامتی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید