پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018، خاطرات میشل اوباما در رتبه نخست

به گزارش جملات زیبا، کتاب خاطرات میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در رتبه نخست فهرست کتاب های پرفروش سال 2018 قرار گرفته است. این کتاب با عنوان شایسته تاکنون بیش از 3.5 میلیون نسخه چاپی تنها در آمریکا و کانادا فروش داشته است.

پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018، خاطرات میشل اوباما در رتبه نخست

این کتاب خاطرات تنها در روز نخست عرضه بیش از 750 هزار نسخه فروش داشت و فقط کتاب ترس نوشته باب وودوارد با فروش 900 هزار نسخه ای در روز نخست انتشار فروش بیشتری از آن داشته؛ با این وجود در فروش هفتگی نیز کتاب میشل اوباما رکورددار سال 2018 است.

در رتبه دوم پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018 نیز کتاب خودیاری صورتت را بشور دختر نوشته ریچل هالیس قرار گرفته است. کتاب خودیاری کتابی است که با هدف آموزش حل مسائل فردی به خوانندگان خود نوشته شده است. این کتاب دارای 20 فصل است و در هر فصل نویسنده به دروغ هایی می پردازد که ما در زندگی روزمره به خودمان می گوییم؛ به عنوان مثال از فردا آن کار را شروع خواهم کردم ... چیزی که من را تعریف می نماید وزن من است و .... در ادامه نویسنده به راهکار هایی اشاره می نماید که برای عبور از هر یک از این موانع استفاده نموده است.

در رتبه سوم پرفروش های 2018 یک کتاب متعلق به بچه ها قرار گرفته؛ کتاب خر کَج و کوله نوشته کریگ اسمیت با تصویرگری کاتز کاولی. این کتاب بر اساس ترانه ای نوشته شده که کریگ اسمیت در سال 2005 سروده است.

کتاب ضدترامپ آتش و خشم نوشته مایکل وولف خبرنگار و نویسنده آمریکایی نیز در رتبه بعدی این فهرست قرار گرفته است. آتش و خشم در ماه ژانویه امسال میلادی منتشر شد و به موفقیت بزرگی دست یافت چرا که مایکل وولف در این کتاب به شکل بی سابقه ای به کابینه ترامپ از جمله استیو بِنن استراتژیست ارشد و سابق کاخ سفید دسترسی داشته و در کتاب 336 صفحه ای خود به مسائل گوناگونی از پشت پرده کاخ سفید از جمله توصیف رفتار ترامپ و تعامل آشفته او با کارکنان ارشد کاخ سفید تا ارائه توضیحات خفت باری درباره خانواده ترامپ از زبان استیو بنن پرداخته است. در این کتاب ترامپ به شخصی تشبیه شده که کارکنان کاخ سفید احترامی برای او قائل نیستند و 100 درصد اطرافیانش معتقدند شخصی مناسب برای ریاست جمهوری آمریکا نیست.

رتبه بعدی نیز در اختیار یک کتاب سیاسی بر ضد دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکاست. ترس: ترامپ در کاخ سفید نوشته یک روزنامه نگار برجسته آمریکایی به نام باب وودوارد است. این کتاب نگاهی ترسناک به داخل کاخ سفید ترامپ دارد و نویسنده تصویری واقع بینانه و مستند از دولت ترامپ به خوانندگان ارائه می دهد و برای نخستین بار واقعیت هایی را بیان می نماید که تاکنون مطرح نشده است.

در این فهرست رتبه ششم به کتاب کودک یک روز در زندگی مارلون باندو نوشته جیمز توئیس اختصاص یافته است. این کتاب روایتگر یک روز از زندگی مارلون باندو خرگوش متعلق به مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکاست.

12 قانون برای زندگی نوشته جردن بی. پترسون، کتاب آشپزی میز مگنولیا: مجموعه ای از دستور غذا ها برای دورهمی و این قایق برای چه کسی است؟ به قلم استفن کولبرت دیگر کتاب های پرفروش سایت آمازون در سال 2018 میلادی بوده اند.

منبع: ایسنا

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 20

به "پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018، خاطرات میشل اوباما در رتبه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018، خاطرات میشل اوباما در رتبه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید