وزیر ارتباطات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر رایتل بازدید کرد

به گزارش جملات زیبا، عصر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر شرکت خدمات ارتباطی رایتل بازدید کرد.

وزیر ارتباطات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر رایتل بازدید کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در راستای بررسی خدمات و سرویس دهی شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ساختمان مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید وزیر ارتباطات از نزدیک در جریان مسائل ناشی از عدم همکاری مناسب دو پیمانکار خارجی این شرکت در نتیجه اعمال تحریم و جبران اختلالات ایجاد شده با توان داخلی قرار گرفت.

همچین راه اندازی اینترنت نسل چهار این اپراتور در باند 2100 با توجه به ظرفیت شبکه رایتل و همچنین نیاز مشترکین مورد بحث قرار گرفت.

لازم به ذکر است این ارتقا در حال انجام بوده و در نتیجه آن مشترکین رایتل از این پس سرعت و کیفیت بهتری را در هنگام استفاده از اینترنت تجربه خواهند کرد.

در این بازدید وزیر ارتباطات پس از استماع گزارش مدیران رایتل بر ارتقا کیفیت شبکه موبایل رایتل در حومه و مناطق جنوبی تهران تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد این موضوع با مساعدت مدیرعامل رایتل در اسرع وقت مرتفع شود.

رضاخواه مدیر عامل رایتل هم در این بازدید ضمن تشکر از همراهی و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اپراتورهای موبایل برای سرویس دهی هر چه بهتر به مشترکین بیان نمود: در صورت تخصیص فرکانس های باند 700 و 800 مگا هرتز افزایش ظرفیت شبکه 4G این اپراتور با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 413

به "وزیر ارتباطات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر رایتل بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر رایتل بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید