وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری

به گزارش جملات زیبا، در حال حاضر 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در دو سطح مرکز رشد و پارک علم و فناوری وجود دارد.

وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد فضای اختصاصی جهت استقرار واحد های دانش بنیان استان در شهرک های صنعتی، گفت: سال جاری با انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت شهرک های صنعتی، زمینی به مساحت پنج هکتار در نظر گرفته شد تا شرکت های فناور و دانش بنیان که به مرحله نیمه صنعتی و صنعتی رسیده اند، در این فضا مستقر شوند.

وی درخصوص حمایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از شرکت های دانش بنیان، گفت: در حال حاضر در دو سطح مرکز رشد و پارک علم و فناوری، 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید

پیرعلی اضافه کرد: خدمات پارک علم و فناوری به این شرکت ها شامل فضای اداری و کارگاهی، آموزش و مشاوره، راهبری و منتورینگ، تجاری سازی، مالکیت معنوی، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی است بعلاوه تسهیلات در حوزه های مختلف مانند نمونه سازی، سرمایه در گردش، تجاری سازی و. در اختیار شرکت های مستقر در پارک قرار می گیرد.

وی ادامه داد: جهت تسهیل فرایند های ثبت و حمایت از شرکت های دانش بنیان برنامه هایی از جمله مشخص کارگزار های حوزه های تجاری سازی، خدماتی و... اقداماتی در مورد ارتقای مرکز نوآوری صنعتی صورت گرفت.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1645

به "وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 176 شرکت و 16 واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید