والورده: تمرین دادن مسی موهبت بزرگی است، اگر خوب بازی نمی کردیم، اتلتیکو را نمی بردیم

به گزارش جملات زیبا، ارنستو والورده از موهبت و داشتن اسطوره آرژانتینی تیمش راضی است.

والورده: تمرین دادن مسی موهبت بزرگی است، اگر خوب بازی نمی کردیم، اتلتیکو را نمی بردیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده، کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مایورکا در هفته پیش روی رقابت های لالیگا ادعا کرد شاگردانش به آمادگی کامل دست یافته اند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: مایورکا تیمی تازه صعود نموده است و مشکلاتی در بازی های خارج از خانه دارد. البته در خانه خیلی خوب کار می نماید. آنها ساده فوتبال بازی می نمایند و نگرش خوبی در زمین دارند. معتقدم مایورکا برای نشان دادن خودش به نوکمپ می آیند تا امتیازی بگیرند. بازیکنان رقیب به همان سبکی که موجب صعودشان به لالیگا شد، پایبند هستند.حرف های مسی درباره نزدیک بودن بازنشستگی اش طبیعی است. لئو 32 ساله شده و اگرچه فکر نمی کنم قصد داشته باشد به این زودی بازنشسته گردد اما بالاخره روال طبیعی این است که در سنین بالای 30 سال، شما به خاتمه هم فکر می کنید. طبعا لئو الان نسبت به جوانی، به بازنشستگی نزدیک تر شده. به نظرم رسانه ها زیاد روی حرف های او حساس شدند. برای همه این اتفاق رخ می دهد. فکر نمی کنم لئو طی 3 روز آینده از فوتبال خداحافظی کند!

او در ادامه اضافه نمود: راکیتیچ در همه زمینه ها بازیکن مطمئنی است. درست مثل روزهایی که بازی نمی کرد، حالا هم با همان تعهد کوشش می نماید. او اخیرا در سطح خوبی کار نموده است. از داشتن این بازیکن خوشحالیم. در بازی های بعدی خواهیم دید چه کسانی بازی خواهند کرد. راکیتیچ بازیکن قابل اتکایی نشان می دهد.هو شدن گریزمان از سوی طرفداران اتلتیکو مادرید و جریمه سبک آنها برایم مهم نیست. من قاضی نیستم و اطلاعی هم از جریمه چنین رفتارهایی ندارم. به نظرم طرفدار برای لذت بردن از بازی به استادیوم می رود و از همین رو توهین های یک عده را درک نمی کنم. شما باید احترام بگذارید. نمی دانم باید چه جریمه ای برای این توهین ها باید در نظر گرفت اما اعتقاد دارم حتی بعضی طرفداران اتلتیکو هم از این اتفاق ناراحت هستند.سمدو و آلبا هنوز با تیم تمرین نمی نمایند. اینکه از حالا صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نموده ایم، یک امتیاز است. بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد.

والورده در ادامه گفت: تمرین دادن مسی یک موهبت است اما گاهی تکرار هر روز دیدن او باعث می گردد از این واقعیت غافل شوید. به نظرم ارزش داشتن چنین بازیکنانی با گذشت زمان معین خواهد شد. می دانم تمرین دادن مسی از خوش شانسی من است و نصیب هر کسی نمی گردد. درست مثل مربیانی که در عصر دی استفانو بودند و او را درک کردند و تمرین دادند، نسل ما هم می تواند از اینکه در عصر مسی بود و لذت برد، حرف بزند.تصویر 6 توپ طلا کنار هم، تحسین برانگیز است. چنین تصویری، بزرگی لیونل را نشان می دهد.مصدومیت پیکه، فقط یک آسیب کوچک بود و او مسئله ای ندارد.تراشتگن برای ما ارزش بسیار بالایی دارد. از طرفی به خاطر روحیه ای که به تیم منتقل می نماید هم مهره مهمی است. مشارکت در بازیسازی هم دیگر خصلت شاخص اوست. ال کلاسیکو در تاریخ مشخص شده برگزار خواهد شد. نگران نیستم. 10 روز به بازی باقی مانده و اطمینان داریم بدون هیچ مسئله ای انجام خواهد شد. می دانیم هفته بسیار سخت و فشرده ای در پیش داریم. خواسته ما، انجام بازی های خوب مقابل اینتر و مایورکا است. ارزش 3 امتیاز بازی فردا به اندازه ال کلاسیکوست. اگر مقابل اتلتیکو اگر بد بودیم، برنده نمی شدیم. در خاتمه یک فصل، تیمی که بیش ترین امتیاز را داشته باشد، قهرمان می گردد. صدرنشین هستیم و اگرچه در بعضی بازی ها انتظارات را برآورده نکردیم اما همواره روحیه رقابت طلبی خود را ثابت و برای خوب بازی کردن کوشش کردیم. باید بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاریم چون تضمینی برای کسب 3 امتیاز است.جابجایی بارسلونا در فصل زمستان بسیار پیچیده می گردد و باید همه جوانب کار آنالیز گردد. هافبک های زیادی داریم وجود همه آن ها لازم است و بعضی کمتر و بعضی بیشتر بازی می نمایند. از عملکرد ویدال خوشحالیم. خواهیم دید در زمستان می ماند یا نه. صحبتی درباره ادعای روزنامه ها ندارم.مقابل اینتر هم برای برد بازی خواهیم کرد و توجهی نداریم کدام تیم دوم می گردد. وظیفه ما کوشش برای بردن است و همین کار را انجام خواهیم داد.

او در خاتمه اضافه نمود: مصاحبه سوارس درباره لزوم جذب مهاجمی جدید از سوی بارسلونا درست است. در یک تیم همواره فرایند نوسازی ادامه دارد. بعضی می فرایند و تازه واردها می آیند. سوارس یک مهاجم نوک کلاسیک است اما گاهی دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانند در هر 2 سمت خط حمله بازی نمایند. لوئیس برای ما فوق العاده کار می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 72

به "والورده: تمرین دادن مسی موهبت بزرگی است، اگر خوب بازی نمی کردیم، اتلتیکو را نمی بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: تمرین دادن مسی موهبت بزرگی است، اگر خوب بازی نمی کردیم، اتلتیکو را نمی بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید