موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی، پیغام مبهم سوارس درباره آینده اش

به گزارش جملات زیبا، با وجود مخالفت رئیس باشگاه بارسلونا با فروش فوق ستاره آرژانتینی این تیم، تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با فروش کاپیتان تیم مخالف نیستند.

موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی، پیغام مبهم سوارس درباره آینده اش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، در حالی که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و طرفداران این تیم امیدوار به متقاعد شدن لیونل مسی برای ماندن در این تیم هستند، بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با فروش این بازیکن 33 ساله مخالفتی ندارند.

این چند عضو که نام شان فاش نشده است در گفت و گو با شبکه ESPN، اعلام نموده اند که اگر شرایط مناسبی برای فروش مسی در تابستان امسال فراهم گردد، با انتقال او به تیمی دیگر مخالفت نخواهند کرد.

با وجود تأکید رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا بر ماندن مسی و معرفی این بازیکن آرژانتینی به عنوان قلب برنامه های تاکتیکی اش، هنوز هم برآورد هایی درباره احتمال جدایی این بازیکن به مقصد تیم هایی مانند اینتر، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن شنیده می گردد. این شایعات از زمانی که اعلام شد کومان در اولین ملاقاتش با مسی نتوانسته نظر او را جلب کند، شدت هم گرفته است. این در حالی است که مسی تا خاتمه فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد و وجود یک بند فسخ 700 میلیون یورویی در این قرارداد، کار را برای انتقالش سخت می نماید.

مسی پس از ناکامی تیمش در فتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا و پس از آن باخت تحقیر آمیز 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت از آینده تیمش ناامید است و حتی ورود کومان هم نتوانسته او را به آینده خوش بین کند. این همان موضوعی است که او در اولین ملاقاتش با کومان به اطلاع سرمربی جدید کاتالان هم رسانده است.

علاوه بر این گفته می گردد بازیکنانی مانند لوئیس سوارس و جوردی آلبا در فهرست بازیکنان مازاد کومان قرار دارند و جدایی این دو بازیکن که مسی با آنها رابطه بسیار خوبی دارد نیز می تواند مزید بر علت گردد تا ستاره آرژانتینی بیشتر به ترک نوکمپ راغب گردد.

سوارس روز گذشته (آدینه) با انتشار پیامی مبهم در اینستاگرام در بحبوحه برآورد ها درباره آینده اش نوشت: هرگز نباید فراموش کنید که شما معمار آینده خودتان هستید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 654

به "موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی، پیغام مبهم سوارس درباره آینده اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی، پیغام مبهم سوارس درباره آینده اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید