هاشمی: توقع ما کسب بهترین نتایج در بازی های داخل سالن آسیا است

به گزارش جملات زیبا، نشست هماهنگی و توجیهی سرپرستان تیم های اعزامی به بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا صبح امروز و با حضور رئیس کمیته المپیک و کادر سرپرستی برگزار گردید.

هاشمی: توقع ما کسب بهترین نتایج در بازی های داخل سالن آسیا است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی پاییزی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک، این نشست صبح امروز و با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی، معاونین کاروان، مدیران بخش های تشریفات، حراست، رسانه و پزشکی کمیته ملی المپیک و همچنین سرپرستان تیم های مختلف ورزشی اعزامی به این دوره از بازی ها در محل سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

کیومرث هاشمی در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به سرپرستان تیم های اعزامی تاریخچه ای را در مورد چهار دوره گذشته این مسابقات که سه دوره اول آن با عنوان بازی های داخل سالن آسیا و چهارمین دوره این بازی ها که به میزبانی کره جنوبی و پس از ادغام با هنرهای رزمی با عنوان بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا برگزار گردید ارائه کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به بحث نتیجه گیری کاروان اعزامی و سیاست کمیته ملی المپیک در اعزام رشته های ورزشی به این دوره از مسابقات گفت: اولویت اعزام به این دوره از مسابقات با رشته های مدال آور است. بهترین نتیجه ایران در این مسابقات دور سوم آن بود که ایران با کسب 45 مدال رنگارنگ پیروز به کسب صندلی پنجمی مسابقات شد و هم اکنون حضور ما در پنجمین دوره این بازی ها که در 22 رشته ورزشی برگزار می گردد در 18 رشته ورزشی خواهد بود که توقع ما از ورزشکاران این رشته ها دریافت بهترین نتایج است.

در ادامه این نشست اصغر رحیمی گفت: بازی ها برای نخستین بار در سطح آسیا - اقیانوسیه برگزار می گردد که این نشان دهنده این موضوع است که سطح کیفی مسابقات با ادوار گذشته بسیار متفاوت و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: بزرگترین گروه اعزامی کاروان ایران به کشتی اختصاص دارد که با 85 نفر به این مسابقات اعزام می شوند و همچنین کوچکترین گروه نیز مربوط به رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد است که دو ورزشکار را به این مسابقات اعزام می نماید.

دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی، اسلامیان در بخش بین الملل، دهخدا معاون کاروان، سلامی مسئول تشریفات و مهاجر رئیس حراست کمیته ملی المپیک که مسئولیت امنیت کاروان ایران را در عشق آباد محل برگزاری بازی ها بر عهده دارد از دیگر سخنرانان این نشست بودند که در مورد معاینات ورزشکاران، توصیه های امنیتی، توصیه های اقامتی، محدودیت های دارویی، کارت های شناسایی، زمان ورود تیم ها به دهکده بازی ها و .... توضیحاتی را به سرپرستان تیم های اعزامی دادند.

در سرانجام سخنرانی هر یک از عوامل کاروان، این فرصت به سرپرستان تیم های اعزامی داده شد تا چنانچه سوالاتی را در ذهن خود داشتند مطرح نموده و ضمن دریافت پاسخ این سوالات با آسودگی خاطر بیشتری به این مسابقات اعزام شوند.

همچنین مسئولین بخش های مختلف امنیت،تشریفات،پزشکی و رسانه ضمن ارائه گزارشات برنامه های اجرا شده و پیش بینی های اجرا شده در محل برگزاری بازی ها پرداخته و به بعضی سوالات سرپرستان فدراسیون های اعزامی پاسخ دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 158

به "هاشمی: توقع ما کسب بهترین نتایج در بازی های داخل سالن آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: توقع ما کسب بهترین نتایج در بازی های داخل سالن آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید