نصب دوربین 200 مگاپیکسلی روی گوشی ها با پردازنده جدید

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، شرکت کوالکوم با صدور بیانیه ای رسمی در این زمینه اعلام نموده که شرکت چینی ویوو به اولین کاربر این پردازنده قدرتمند مبدل می گردد. رونمایی از این پردازنده اولین بار در جریان برگزاری اجلاس فناوری اسنپ دراگون 2019 در هاوایی آمریکا صورت گرفت.

نصب دوربین 200 مگاپیکسلی روی گوشی ها با پردازنده جدید

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

پردازنده اسنپ دراگون 865 نه تنها با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری کامل دارد، بلکه از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره مند بوده و همین امر توان پردازش و قابلیت های گوشی های هوشمند را افزایش می دهد.

اسنپ دراگون 865 به مودم نسل پنجم X55 نیز مجهز بوده و از سرعت استثنایی بارگذاری داده حداکثر 7.5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می نماید. همچنین با استفاده از این پردازنده، پلتفرم های هوش مصنوعی قادر به انجام 15 تریلیون محاسبه در هر ثانیه هستند که رقمی چشمگیر است.

با استفاده از این پردازنده می توان گوشی هایی با دوربین 200 مگاپیکسلی و توان ضبط ویدئوهایی با دقت 8K فراوری کرد. همچنین این پردازنده اجرای بازی های ویدئویی قدرتمند بر روی گوشی ها را تسهیل می نماید. هنوز تعیین نیست گوشی های ویوو که مجهز به این پردازنده هستند، چه زمانی به بازار می آیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 100

به "نصب دوربین 200 مگاپیکسلی روی گوشی ها با پردازنده جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب دوربین 200 مگاپیکسلی روی گوشی ها با پردازنده جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید