نرخ مصوب شکر تغییر نکرده است ، قیمت هر کیلوگرم شکر فله ای در بازار 4700 تومان است

به گزارش جملات زیبا، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان با بیان اینکه نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر درب کارخانه 4 هزار و 50 تومان است، گفت: قیمت عرضه هر کیلوگرم شکر فله ای در بازار همچنان 4700 تومان است.

نرخ مصوب شکر تغییر نکرده است ، قیمت هر کیلوگرم شکر فله ای در بازار 4700 تومان است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، داود موسوی معاون سازمان حمایت مصرف نمایندگان وفراوری نمایندگان در جمع خبرنگاران در رابطه با قیمت شکر، گفت: شکر یکی از کالا های اساسی کشور بوده که تا به امروز با ارز 4200 وارد کشور می شده بنابراین باید دولت نرخ مصوبی را برای آن مشخص می کرد.

معاون سازمان حمایت مصرف نمایندگان وفراوری نمایندگان با تاکید بر اینکه ذخایر شکر کشور به اندازه کافی است، گفت: علاوه بر واردات فراوری داخلی هم روانه بازار می شود و بر این اساس هیچ گونه تغییر نرخی بابت تغییر گروه کالایی شکر در اولویت بندی های ارزی در بازار قابل قبول نیست.

موسوی گفت: در حال حاضر قیمت مصوب شکر درب کارخانه 4 هزار و 50 تومان مشخص شده و با توجه به واردات مکفی شکر با ارز 4200 تومانی شکر با قیمت مصوب قبل باید فروخته شود.

وی با بیان اینکه بسته به فله یا بسته بندی بودن شکر عرضه شده در بازار نرخ آن مشخص می شود، بیان داشت: بر این اساس هر کیلوگرم شکر فله در مبادی توزیع 4700 تومان و هر کیلوگرم شکر سفید بسته بندی 5 هزار و 900 تومان است. همچنین نرخ شکر 900 گرمی 5400 تومان مشخص شده است.

معاون سازمان حمایت مصرف نمایندگان وفراوری نمایندگان در ادامه با بیان اینکه آن دسته از کالا هایی که نرخ مصوب ندارند توسط سازمان مورد نظارت قرار می گیرند، بیان داشت:بر این اساس در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات نرخ کف و سقف کالا بر اساس نرخ موجود در بازار اعلام می شود.

موسوی گفت: بر این اساس اقلامی که دارای نرخ مصوب هستند نرخ آن ها بدون هیچ گونه تغییری در سامانه ثبت شده است و باید با همان نرخ در بازار عرضه شود. در خصوص سایر کالا ها اگرچه نرخ آن ها بر اساس عرضه وتقاضا مشخص می شود، اما باید نرخ های معقولی در بازار مشاهده شود.

وی گفت: اپلیکیشن قیمت کالا و خدمات سامانه شکایت محور است، گفت: مردم می توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت نمایند و در اسرع وقت به نتیجه برسند.

معاون سازمان حمایت مصرف نمایندگان وفراوری نمایندگان اضافه کرد: این سامانه توانایی نظارت گسترده در تمام نقاط کشور را به سازمان حمایت داده است و در صورتی که نوسان قیمت غیرمنتظره ای در بازار صورت گیرد بلافاصله مقامات مسئول از این طریق مطلع می شوند.

موسوی اظهار داشت: اولویت های کالایی برای نظارت به صورت مرتب در ابتدای هر هفته به گروه های بازرسی و نظارت استان ها ابلاغ می شود تا در کنار نظارت هایی که بر سایر گروه های کالایی انجام می شود اولویت با 5 قلم کالای مشخص شده در ابتدای هر هفته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 193

به "نرخ مصوب شکر تغییر نکرده است ، قیمت هر کیلوگرم شکر فله ای در بازار 4700 تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ مصوب شکر تغییر نکرده است ، قیمت هر کیلوگرم شکر فله ای در بازار 4700 تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید