همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن

به گزارش جملات زیبا، رپرتاژ آگهی - به تازگی امکان کارت به کارت از مبدا بانک مسکن در اپلیکیشن همراه کارت فرآهم شده است. همراه کارت تنها اپلیکیشن پرداختی است که با استفاده از آن می توانید از مبدا بانک مسکن به تمامی بانک های عضو شتاب کارت به کارت کنید.

همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن

همراه کارت علاوه بر انتقال وجه از مبدا 31 بانک کشور(از جمله کارت به کارت بانک مسکن، صادرات، ملت، ملی و …)، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است که شامل موارد زیر می شود:

استعلام موجودی حساب، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبض آب، برق، گاز، قبض تلفن ثابت و قبض موبایل، پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراهی و جریمه طرح ترافیک.

تمامی خدمات ذکر شده برای دارندگان کارت بانک مسکن و 30 بانک دیگر در همراه کارت امکان پذیر است.

چند ماه پیش تعداد نصب فعال اپلیکیشن همراه کارت در کافه بازار به 2 میلیون رسیده بود و به تازگی هم توانسته است به بیش از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی دست پیدا کند و به همین دلیل، دومین اپلیکیشن پرداخت در کشور لقب گرفته است. در حال حاضر تعداد کاربران اندورید و ios آن نیز 10 میلیون نفر است.

تمرکز اصلی همراه کارت همواره بر روی بهبود کیفیت خدمات به کاربران خود بوده است. یکی از خدمات اخیر همراه کارت ویجت خرید شارژ است که با استفاده از آن تنها با یک کلیک می توانید برای گوشی خود شارژ خریداری کنید.

برای این منظور بایستی آخرین نسخه همراه کارت را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید و ویجت را به صفحه اصلی گوشی اندورید یا ios خود اضافه کنید. سپس تنها با یک کلیک و بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم کارت بانکی خود از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل به راحتی شارژ بخرید.

همراه کارت را می توانید از استورهای معتبر گوگل پلی و کافه بازار دانلود کرده و یا به وبسایت آن به آدرس https://hamrahcard.ir/ مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 757

به "همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه کارت، تنها اپلیکیشن پرداخت دارای کارت به کارت بانک مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید