مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

به گزارش جملات زیبا، ساسان سیاح طاهری معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان هم صحبت هایش را اینگونه شروع کرد: از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به جهت برگزاری این نشست ها تشکر می کنم اما می خواهم که فاصله برگزاری نشست ها کمتر شود و این جلسه ها بیشتر برگزار شود. از سویی دیگر ایجاد معاونت فرهنگی در باشگاه ها بخصوص باشگاه های صنعتی که چارت تشکیلاتی و اداری مشخصی دارند کار دشواری بود زیرا تغییر چارت این باشگاه های صنعتی به راحتی امکانپذیر نیست. در نهایت در باشگاه فولاد پست مدیر فرهنگی ایجاد شد که همان وظایف معاونت فرهنگی را انجام می دهد.

مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

معاون فرهنگی نفت مسجدسلیمان: در فوتبال همه مسایل باید شفاف سازی شود

محسن شکل آبادی معاونت فرهنگی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سه پیشنهاد برای بهتر شدن فعالیت های فرهنگی باشگاه ها دارم اول اینکه مسئولان فرهنگی به تیم ها نزدیک تر شوند و و همراه تیم فوتبال باشند. پیشنهاد دوم من این است که ما در باشگاه سپاهان یک درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را صرف امورخیریه می کنیم. پیشنهادم این است که در قرارداد بازیکنان بند فرهنگی گنجانده شود و در صورتیکه بازیکنی اقدامی مثبت و موثر فرهنگی انجام داد مبالغی به بازیکنان پرداخت شود.

وی افزود: فقط انتظار داریم که اقدام های فرهنگی در متن فوتبال قرار بگیرند نه در حاشیه و پیوست. باید بتوانیم که فرهنگ مناسب را در بطن فوتبال نهادینه کنیم.

وی افزود: همیاران هواداران باشگاه نفت آبادان همچنین از هواداران میهمانی که به آبادان می آیند مراقبت و محافظت می کنند. از سویی دیگر باشگاه نفت آبادان آمادگی کامل دارد که کانون بانوان هوادار را هم زیر نظر معاونت فرهنگی باشگاه راه اندازی کند و به بانوان تماشاگر هم خدمت رسانی کنیم. درهای خروج و ورود مخصوص بانوان هم در ورزشگاه تختی آبادان در نظر گرفته ایم.

منبع مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1392

به "مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نسخه معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ فزونی برای حل مسائل فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید