مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

به گزارش جملات زیبا، متقاضی سرمایه گذاری در کانادا با این روش باید سوابق مدیریتی قابل توجهی داشته باشد تا بتواند با ارائه طرح تجاری چشمگیر نظر مسئولان را جلب کند. ارائه اسناد اقتصادی و ملکی برای اثبات شرایط تاسیس شرکت و راه اندازی کسب وکار در این کشور الزامی ست.

مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

با توجه به طرح تجاری ارائه شده، ثبت شرکت کانادا در چهار نوع مختلف صورت می گیرد؛ در واقع این بیزینس پلن سرمایه گذار است که معین می نماید کدامیک از نوع ثبت مناسب است؛ البته استان محل شرکت نیز بر انتخاب نوع ثبت تاثیرگذار است. باید توجه داشت که شرکت های ثبت شده در دیگر کشورها برای ایجاد شعبه شرایط متفاوتی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

نکته ای که برای اقدام به مهاجرت به کانادا باید توجه داشت، شرایط متفاوت قوانین مهاجرتی در استان های مختلف این کشور است.

جهت ثبت نام شرکت باید نامی انتخاب کرد که پیش از آن در سیستم فدرال وجود نداشته باشد. در واقع منحصر به فرد بودن نام شرکت یکی از مهم ترین نکات در این مرحله است. جهت اطمینان می توان ابتدا در دیتابیس فدرال کانادا جست و جو کرد.

از سویی نرخ مالیات شرکت های این کشور از نرخ مالیات فردی بسیار پایین تر است و از سویی دیگر جذب سرمایه در روش مهاجرتی از دیگر برنامه های سرمایه گذاری خارجی کانادا آسان تر است؛ چراکه پس از ثبت شرکت می توان با انتشار اوراق قرضه یا گواهی اشتراکی آن جذب سرمایه کرد. در حالی که در دیگر روش های سرمایه گذاری فرد سرمایه گذار باید متکی به توانایی اقتصادی خود باشد.

منبع مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1380

به "مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای ثبت شرکت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید