مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

به گزارش جملات زیبا، جارو مرکزی نوعی از مکنده یا جاروبرقی می باشد که بصورت یک تجهیز دائم و ثابت در محیط های مسکونی، تجاری و صنعتی نصب می گردد. سیستم های مکنده یا جاروی مرکزی به منظور حذف آلودگی و پسماندها و انتقال آنها از طریق لوله های ثابت به یک مخزن جمع آوری واقع در مکان بهینه، طراحی شده اند.

مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

جارو مرکزی دارای سیستم لوله کشی در کل منزل می باشد و راحتی و آرامش را برای ساکنین به همراه دارد. کارکردن با جاروی مرکزی راحت بوده و بدون جابجا کردن دستگاه، فقط با استفاده از خرطومی فنری (استرچ) می توان تمام خانه را نظافت نمود. برای استفاده از جارو مرکزی می توان به راحتی لوله خرطومی را به پریز آن وصل کرد و بدون هیچگونه سر و صدا از نظافت منزل لذت برد.

جاروی مرکزی در اماکن مسکونی کوچک و بزرگ، برج ها، هتل ها، محل های عمومی کارخانه ها، کارواش ها، نمایشگاه ها، سینماها، بیمارستان ها، پایانه ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، دندانپزشکی و دیگر محل ها به کار می رود.

در یک ساختمان مسکونی، تجاری و اداری؛ واحد مکش دستگاه به شکل یک تجهیز دائمی همراه با مخزن جمع آوری زباله معمولا در فضایی همچون زیرزمین، گاراژ یا انبار نصب می گردد. دهانه های مکش در دیوارها در سرتاسر ساختمان قرار می گیرند و به خرطومی ها و سایر تجهیزات مکش جمع کننده گرد و خاک، ذرات آلودگی و زباله ها و پسماندهای کوچک از فضای داخلی؛ متصل می شوند.

منبع مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1341

به "مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جارو مرکزی چیست و در کجا کاربرد دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید