معماری ژاپنی در بانک سوگاموشینکین

به گزارش جملات زیبا، بانک سوگامو شینکین موسسه اقتصادی و اعتباری است که می کوشد به بهترین نحو با مراجعان خود برخورد و از آنها استقبال کند. در این نمونه از معماری ژاپنی و طراحی داخلی آن که شعبه هایی متعدد در توکیو و ژاپن دارد، دقت و خلاقیتی بسیار به کار گرفته شده است.

معماری ژاپنی در بانک سوگاموشینکین

برای سفر به هزینه تور به ژاپن با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

امانوئل موراکس معماراین ساختمان در طراحی نمای خارجی این بانک وبرای خوشامد گویی به مراجعان از دوازده لایه رنگی که آسمان و رنگین کمان را تداعی می نمایند استفاده نموده است.

این لایه های رنگی در شب با نوری ملایم روشن می شوند و در موقعیت ها و زمان های گوناگون، زیبایی منحصر به فردی پیدا می نمایند و ویژگیهای شاخص معماری ژاپنی را به نمایش می گذارد.

طراحی داخلی و معماری ژاپنی این بنا نیز بی نظیر است. هنگام ورود به داخل بانک، تکه ای از آسمان از درون حفره های بیضی شکل بالای سر دیده می گردد و همچنین، دور تا دور مشتریان را قاصدک های رنگی احاطه می نمایند.

در طبقه اول این بانک اتاقک های مشاوره، دستگاه های خودپرداز، بخش پاسخ گویی و سالن انتظار با 14 رنگ متفاوت ایجاد شده است.

طبقه دوم شامل اتاق های برگزاری نشست ها و نیز کافه تریاست و طبقه سوم به کارکنان بانک اختصاص دارد. تصاویری که در ادامه می آید می تواند جنبه های بیشتری از معماری این بنا را به نمایش بگذارد.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 159

به "معماری ژاپنی در بانک سوگاموشینکین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ژاپنی در بانک سوگاموشینکین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید