معطلی طولانی خریداران اپل واچ تازه

به گزارش جملات زیبا، شرکت اپل دریافت سفارش خرید برای اپل واچ تازه خود را از روز آدینه شروع کرد اما محدودیت های فراوری به معنای آن است که برخی از مصرف نمایندگان تا دو ماه دیگر نمی توانند این محصول را دریافت نمایند.

معطلی طولانی خریداران اپل واچ تازه

مدل Series 7 ساعت هوشمند اپل که در اواسط ماه سپتامبر رونمایی شد، برای پیش سفارش از ساعت هشت روز آدینه به وقت نیویورک موجود شد و قرار است از 15 اکتبر در فروشگاه ها عرضه گردد. در مدت چند دقیقه، دریافت سفارش این محصول تا تاریخ مذکور سخت شد. به مشتریانی که مدلهای استیل و سایر مدلهای دیگر این ساعت را سفارش دادند، اعلام شد تا نوامبر نمی توانند سفارش خود را دریافت نمایند.

تا بعدازظهر برخی از مدلهای استیل اپل واچ حتی تا بعد از نوامبر هم موجود نبود و برخی از مدلهای بالاتر به حدی محدود شدند که اپل آنها را به اسم در حال حاضر ناموجود معین کرد. این مدلها شامل مدل 899 دلاری ساخته شده از تیتانیوم نقره ای با بند چرمی و بعلاوه یک تیتانیوم سیاه با بند سیلیکونی بودند. زمان تحویل مدلهایی که با همکاری هرمس فراوری می شوند، تا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر به تاخیر افتاد.

بلومبرگ در ماه اوت گزارش نموده بود مدل تازه ساعت اپل که در مقدار های بزرگتری 41 میلیمتری و 45 میلیمتری عرضه می گردد، با موانعی در فراوری روبرو شده است و زمانی که اپل در مراسم رونمایی این محصول به تاریخ عرضه آن به بازار اشاره نکرد، نگرانیها نسبت به مسائل فراوری تتازه شد. اپل هفته گذشته 15 اکتبر را به اسم تاریخ عرضه این محصول خاطرنشان کرد اما تاخیرهای فعلی در زمان تحویل نشان می دهد که فراوری محدود مانده است.

اپل واچ به همراه آیفون 13 معرفی گردید که از ماه گذشته به فروش گذاشته شد. خریداران همچنان می توانند برخی از مدلهای نسل تازه اپل واچ را در فروشگاه ها پیدا نمایند زیرا این شرکت گاهی عرضه برای فروشگاه های فیزیکی را حفظ می نماید تا در زمان شروع فروش قفسه های فروشگاه خالی نباشند.

اپل واچ تنها محصول تازهی نیست که در آستانه فصل خرید تعطیلات با محدودیت فراوری روبرو شده است. خریدارانی که مدلهای آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را سفارش داده اند با تاخیر در دریافت این گوشی ها تا نوامبر روبرو هستند. همین شرایط درباره مدلهای تازه آی پد مینی مشاهده می گردد. اپل سال گذشته هم با کمبود عرضه برای هدفون ایرپاد مکس خود روبرو شده بود.

فصل خرید تعطیلات زمان مهمی برای اپل است. تحلیلگران برآورد نموده اند این شرکت می تواند حدود 120 میلیارد دلار فروش در سه ماهه دسامبر داشته باشد که هفت درصد بالاتر از مدت مشابه سال گذشته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل سال جاری تبلیغات زیادی انجام داده که ممکن است تقاضا برای محصولاتش را تقویت کند. این شرکت حداکثر 270 دلار به کاربرانی می دهد که نسل قدیمی اپل واچ خود را معاوضه نمایند و اپراتورهایی نظیر تی موبایل یو اس اشتراکهایی را پیشنهاد می نمایند که در برخی از موارد هزینه آیفون تازه را به طور کامل پوشش می دهد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1316

به "معطلی طولانی خریداران اپل واچ تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معطلی طولانی خریداران اپل واچ تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید