معرفی بهترین و بهترین هتل های پوکت تایلند (تور ارزان پوکت)

به گزارش جملات زیبا، پوکت یکی از جزیره های زیبای کشور تایلند است که به علت داشتن سواحل زیبا، منظره ها کوهستانی، درختان سرسبز و جاذبه های دیدنی فراوان، در سال های اخیر توانسته به یکی از مهم ترین مراکز گردشگری جهان تبدیل گردد. با توجه به این مسئله اقامتگاه های فراوانی در این منطقه وجود دارند که هرکدام از آن ها نیز امکانات و ویژگی های خاص خود را دارا هستند. در ادامه این بخش تعدادی بهترین هتل های پوکت و بهترین هتل های پوکت را به شما خوانندگان همیشگی مجله خبرنگاران معرفی می کنیم. با ما همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از هتل های پوکت...

معرفی بهترین و بهترین هتل های پوکت تایلند (تور ارزان پوکت)

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

هتل هوریزون کارون بیچ

هتل هوریزون کارون بیچ (Horizon Karon Beach) یکی از بهترین هتل های پوکت است که در نزدیکی دریا قرار داشته و فقط 4 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل دارای 160 اتاق بزرگ با طراحی و دکوراسیون مدرن آسیایی می باشد و بالکن هر اتاق نیز ویوی بسیار زیبایی به دریا، باغ یا استخر دارند. در هریک از اتاق های امکاناتی چون گاوصندوق، دی وی دی پلیر و دستگاه قهوه ساز به صورت مجزا در دسترس مهمانان واقع شده است. مهمانان این هتل می توانند از وای فای رایگان نیز در سراسر این مجموعه استفاده کنند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق خانواده، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز تناسب اندام، اسپا، ماساژ، سونا، تراس آفتاب گیر، محوطه بازی بچه ها، کتابخانه، کرایه دی وی دی، بیلیارد، غذای مخصوص بچه ها، پارکینگ رایگان، باغ اختصاصی، سوییت ماه عسل برای زوج های جوان و ... اشاره نمود.

هتل هوریزون از بهترین هتل های پوکت که از دو بخش تشکیل شده که بخش اول دارای دو استخر بزرگ روباز، زمین بازی و استخر مخصوص بچه ها می باشد. بخش دوم نیز جکوزی و استخر اختصاصی خود را دارد و مخصوص بزرگسالان طراحی شده است.

این هتل در فاصله 20 کیلومتری شهر پوکت قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ساحل پاتونگ (Patong) فاصله دارد. البته برای رفتن به این ساحل مهمانان می توانند از سرویس رفت و برگشت رایگان هتل استفاده کنند.

دو رستوران Border Town و Baluchi نیز در این هتل مشغول فعالیت هستند. در این رستوران ها انواع غذاهای اروپایی، آسیایی و هندی سرو می گردد.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 700 هزار تومان می باشد.

هتل هالیدی این اکسپرس

هتل هالیدی این اکسپرس (Holiday Inn Express) یکی دیگر از هتل های پوکت نزدیک به دریاست که تنها 2 دقیقه پیاده با ساحل پاتونگ فاصله دارد. این هتل دارای 277 اتاق با طراحی و دکوراسیون زیبا می باشد و هر یک از اتاق ها به صورت مجزا دارای یک بالکن اختصاصی، یخچال، تلویزیون و گاوصندوق هستند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران، امکانات ویژه معلولان، پذیرش 24 ساعته و تبدیل ارز، وای فای و پارکینگ رایگان و ... اشاره نمود.

این هتل با ماشین 25 دقیقه با شهر و 45 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. بعلاوه مهمانان به راحتی با 10 دقیقه پیاده روی می توانند از مراکز خرید و تفریحی بازدید کنند.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 600 هزار تومان می باشد.

هتل ریزورت و ویلای متادی

هتل ریزورت و ویلای متادی (Metadee Resort & Villas) هتل ساحلی دیگری و از بهترین هتل های پوکت است که با ماشین حدود 45 دقیقه از فرودگاه پوکت فاصله دارد. این هتل دارای 76 اتاق با دکوراسیون تایلندی می باشد که سقف آن ها به صورت چوبی طراحی شده است. هر یک از این اتاق ها تراس اختصاصی و بعضی از آن ها نیز استخر اختصاصی خود را دارند. بالکن اتاق های بزرگ هتل ریزورت دید زیبایی به سمت استخر یا منظره ها باغ های استوایی دارد.

از امکانات این هتل می توان به مرکز اسپا و تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب گیر، پارکینگ و وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق، گاوصندوق و ... اشاره نمود. مرکز تناسب اندام این هتل دارای پنجره های بزرگ سراسری است که منظره ای فوق العاده به باغ های استوایی دارند. رستوران Himmphan نیز یکی از بهترین رستوران های این هتل است که در آن انواع غذاهای غربی، آسیایی و دریایی تازه سرو می گردد.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 600 هزار تومان می باشد.

هتل باومن رزیدنس

یکی دیگر از بهترین هتل های پوکت یا هتل های ساحلی پوکت می توان هتل باومن رزیدنس (Bauman Residence) را نام برد. این هتل تا ساحل پاتونگ فقط 10 دقیقه فاصله دارد و مهمانان هتل می توانند به راحتی از این ساحل زیبا بازدید نموده و از تماشای آن لذت ببرند.

هتل باومن رزیدنس دارای 294 اتاق بسیار راحت است که با یک دکوراسیون مدرن و شیک طراحی شده اند. کف پوش اتاق ها چوبی بوده و تمامی امکانات ضروری مورد احتیاج مهمانان مانند تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز و ... در این اتاق ها قرار داده شده است.

پذیرش 24 ساعته،وای فای و پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، اتاق خانواده، امکانات تفریحی خانوادگی، استخر فضای باز و رستوران با انواع غذاهای تایلندی و بین المللی از جمله امکانات دیگر این هتل می باشند.

هتل باومن با ماشین حدود 45 دقیقه تا فرودگاه و 5 دقیقه با مرکز خرید Jungceylon فاصله دارد. هزینه اقامت در این هتل نیز به طور میانه 350 هزار تومان می باشد.

هتل بابا هاوس

هتل بابا هاوس (Baba House) از بهترین هتل های پوکت، دارای 30 اتاق است که هریک از آن ها منظره زیبایی به استخر یا کوه دارند. مهمانان در هرجایی از هتل که هستند می توانند از وای فای رایگان بهره ببرند. همه اتاق های هتل نیز مجهز به حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت می باشند.

پارکینگ اختصاصی، سرویس رفت و برگشت رایگان از فرودگاه به هتل، استخر روباز، اتاق خانواده، مرکز تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب گیر، ماساژ، دستگاه خودپرداز و پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات این هتل هستند. بعلاوه این امکان برای زوج های جوان وجود دارد که بتوانند سوییت های مخصوص ماه عسل را برای اقامت خود انتخاب کنند. امکان کرایه خودرو و دسترسی به ویلچر نیز از جمله ویژگی های دیگری هتل بابا هاوس می باشد.

فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی پوکت حدود 28 کیلومتر و از موزه تای هوا (Thai Hua) حدود 4 کیلومتر می باشد. فاصله شهر قدیم پوکت از این هتل نیز 4 کیلومتر است. مهمانان این هتل می توانند از تفریحاتی چون قایق رانی و ماهیگیری نیز برخوردار باشند.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 250 هزار تومان می باشد.

هتل Memory at On On

هتل Memory at On On یکی از هتل های 3 ستاره و از بهترین هتل های پوکت است که دارای 34 اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعت، کرایه خودرو، صندوق امانات، رستوران و... اشاره نمود. همه اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون بوده و دارای حمام اختصاصی نیز هستند.

هتل Memory at On On از مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival Phuket Shopping Mall) حدود 5 کیلومتر و از ساحل پاتونگ (Patong Beach) با ماشین حدود 20 دقیقه فاصله دارد. بعلاوه می توانید در زمان 30 دقیقه با ماشین به فرودگاه بین المللی پوکت برسید.

اگر علاقه مند به خوردن غذاهای محلی این شهر هستید، در اطراف این هتل می توانید رستوران های زیادی را پیدا کنید که انواع غذاهای بین المللی و محلی در آن ها یافت می گردد.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 250 هزار تومان می باشد.

هتل سورین پوکت

هتل سورین پوکت (The Surin Phuket) یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس و از بهترین هتل های پوکت است که در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل دارای 103 اتاق بزرگ است که هرکدام از آن ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و ... مجهز هستند. بعلاوه این اتاق ها ویوی بسیار زیبایی به سمت ساحل یا جنگل دارند.

اطراف این مجموعه اقامتی را درختان نارگیل فرا گرفته و منظره ها دیدنی جذابی ایجاد نموده اند. مهمانان هتل می توانند از تفریحاتی چون قایقرانی، غواصی، بادسواری، زمین تنیس و ... برخوردار باشند. پذیرش 24 ساعته، امکان اجازه خودرو، ساحل اختصاصی، استخر روباز و اسپا، مرکز تناسب اندام، وای فای و پارکینگ رایگان و ... از جمله امکانات دیگر این هتل مجلل می باشند. در رستوران این هتل نیز انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، آسیایی، غذاهای دریایی تازه و انواع کباب ها برای مهمانان سرو می گردد.

از هتل سورین تا شهر پوکت با ماشین حدود 40 دقیقه فاصله بوده و هزینه اقامت در آن نیز به طور میانه یک میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

هتل The Shore At Katathani

یکی دیگر از بهترین هتل های پوکت و 5 ستاره این شهر می توان هتل The Shore At Katathani را نام برد. این هتل در ساحل کاتا نوی (Kata Noi) قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و تفریح مسافران به شمار میرود.

این هتل دارای 48 اتاق بزرگ است که هرکدام از آن ها دارای یک تراس آفتاب گیر رو به ساحل بوده و مجهز به امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه، حمام اختصاصی به همراه وان و ... هستند.

هتل The Shore At Katathani مخصوص بزرگ سالان می باشد و دارای امکانات فراوانی چون وای فای و پارکینگ رایگان، استخر روباز، مینی گلف، سالن ورزشی، زمین تنیس، اسپا، باغ، بالکن، کتابخانه، دی وی دی پلیر، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته است. بعلاوه مهمانان هتل می توانند از کلاس های یوگا، ایروبیک در آب و... که در این مکان برگزار می گردد، شرکت کنند.

فاصله هتل از ساحل پاتونگ حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد و تا فرودگاه بین المللی پوکت نیز حدود 50 دقیقه فاصله است. مسافران می توانند با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی این هتل استفاده کنند.

رستوران Harbour هتل جایی است که می توانید در آن انواع غذاهای بین المللی از سراسر جهان را نوش جان نمایید. آب میوه تازه، صبحانه آمریکایی، انواع نوشیدنی ها و ... از جمله مواردی هستند که در این رستوران برای مهمانان سرو می شوند. غذا خوردن در رستوران Harbour با نمایی رو به دریا از لذت بخش ترین لحظاتی است که می توانید در سفر خود از آن برخوردار باشید.

هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 2 میلیون تومان می باشد.

هتل پرود پوکت

هتل پرود پوکت (Proud Phuket) یکی از بهترین هتل های پوکت است که در نزدیکی ساحل نای یانگ (Nai Yang) واقع شده است. این هتل در فاصله 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی پوکت واقع شده و از آن جا به راحتی می توان به بسیاری از نقاط گردشگری این شهر دسترسی پیدا کرد.

هتل پرود دارای 101 اتاق است که با یک طراحی زیبا و مدرن در اختیار مهمانان قرار دارند. هریک از اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و بالکن می باشند. بعضی از اتاق ها نیز به استخر دسترسی دارند.

از امکانات این هتل می توان به پارکینگ و وای فای رایگان، استخر روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب گیر، پذیرش 24 ساعته، رستوران و... اشاره نمود.

این هتل حدود 6 کیلومتر با ساحل نای تون (Nai Thon) فاصله دارد و هزینه اقامت در آن به طور میانه 270 هزار تومان می باشد. این هزینه با توجه به امکانات خوب هتل، بسیار مناسب است.

هتل Anantara Mai Khao

یکی دیگر از هتل های لوکس و بهترین هتل های پوکت، هتل Anantara Mai Khao است. این هتل یکی از هتل های زنجیره ای آنانتاراست که در ساحل Mai Khao واقع شده و بخشی از آن را نیز پارک ملی سیرینات (Sirinath) احاطه نموده است. فاصله این هتل از شهر پوکت و ساحل پاتونگ حدود 30 دقیقه با ماشین می باشد.

از امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، خود پرداز، فروشگاه، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، ماساژ، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا، سالن بدن سازی، پارکینگ و وای فای رایگان، ماهیگیری، خدمات پرستاری از بچه ها، امکانات ویژه معلولین، کرایه خودرو و دوچرخه و ... اشاره نمود. استخرهای بی نهایت و 5 رستوران از جمله امکانات دیگر این هتل شیک می باشند.

این هتل دارای 91 اتاق می باشد که هریک دارای امکانات فوق العاده ای برای راحتی مهمانان هستند. در این هتل می توانید ویلاهایی با تراس آفتاب گیر و استخر و حمام اختصاصی به همراه وان داشته باشید که هریک از آن ها نیز مجهز به دستگاه اسپرسوساز، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و سیستم صوتی می باشند.

کلاس هایی مانند یوگا، ایروبیک و کلاس های آشپزی تایلندی نیز برای تفریح و آموزش مهمانان علاقه مند در نظر گرفته شده است. مهمانان این هتل می توانند از ورزش های آبی مانند ماهیگیری، قایق رانی، موج سواری و غواصی بهره برده و از تفریحات دیگری چون زمین تنیس و دوچرخه سواری نیز برخوردار باشند.

هتل آنانتارا دارای 5 رستوران است. رستوران La Sala یکی از این رستوران هاست که در آن انواع غذاهای بین المللی سرو می گردد. بعلاوه مهمانان می توانند صبحانه خود رابه صورت بوفه در این رستوران میل کنند. Tree House نیز رستوران دیگری است که به سرو غذاهای تازه دریایی و انواع نوشیدنی ها می پردازد.

این هتل حدود 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد و هزینه اقامت در این هتل به طور میانه 2 میلیون تومان می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1672

به "معرفی بهترین و بهترین هتل های پوکت تایلند (تور ارزان پوکت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین و بهترین هتل های پوکت تایلند (تور ارزان پوکت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید