مت دیمون با فیلم تازه جیسون بورن بازمی شود

به گزارش جملات زیبا، قسمت جدیدی از مجموعه فیلم های جیسون بورن (Jason Bourne) در دستور ساخت قرار گرفته و ادوارد برگر کارگردان فیلم تحسین شده در جبهه غرب خبری نیست (All Quiet on the Western Front) در حال مذاکره برای کارگردانی ششمین قسمت این فرنچایز است. این مجموعه اکشن که در اصل بر اساس کتاب های رابرت لودلوم ساخته شده بود، شامل پنج نسخه به نام های هویت بورن (The Bourne Identity)، فزونی بورن (The Bourne Supremacy)، اولتیماتوم بورن (The Bourne Ultimatum)، میراث بورن (The Bourne Legacy) و جیسون بورن (Jason Bourne) به علاوه یک سریال تلویزیونی با عنوان تردستون (Treadstone) می گردد. به جز میراث بورن در سال 2012 با بازی جرمی رنر در نقش آرون کراس، تمام فیلم های دیگر، مت دیمون را در نقش اصلی داشتند و موفقیت های بزرگی در گیشه کسب کردند.

مت دیمون با فیلم تازه جیسون بورن بازمی شود

بنا به گزارش ددلاین، حالا هفت سال پس از آخرین قسمت، جیسون بورن 6 در مرحله ساخت اولیه است و یونیورسال با برگر برای کارگردانی این فیلم مذاکره می نماید. حضور دیمون در حال حاضر قطعی نشده است، اما گفته می گردد که پس از اتمام فیلمنامه، برای بازی در نقش جیسون بورن با او تماس گرفته می گردد. در حال حاضر هیچ فیلمنامه نویسی به پروژه اضافه نشده است.

ادوارد برگر یک گزینه ایده آل برای کارگردانی فیلم نو جیسون بورن است

برگر که تا این لحظه تنها فیلم های آلمانی زبان را کارگردانی نموده است، بیشتر با فیلم در جبهه غرب خبری نیست محصول 2022 شناخته می گردد که نامزد 9 جایزه اسکار و برنده چهار جایزه از جمله برترین فیلم بین المللی شد. این فیلم که روایتی متفاوت از جنگ جهانی اول است به خاطر سکانس های دلخراش نبرد مورد تحسین نهاده شد. اکشن این فیلم در مقایسه با فرنچایز جیسون بورن که در دسته تریلرهای جاسوسی قرار می گیرد کاملا فرق دارد. با این حال، مذاکره برگر برای کارگردانی، یک رای اعتماد واضح از طرف یونیورسال است که می تواند جوابگوی انتظار ما از این فرنچایز باشد.

با برنامه ریزی برای بازگشت دیمون، ششمین فیلم احتمالا به عنوان ادامه مستقیم جیسون بورن (2016) ساخته می گردد. با این حال، اگر دیمون از بازگشت امتناع کند، همانطور که با میراث بورن این رخ داد، فرنچایز مسیر دیگری را طی و شخصیت دیگری مانند جرمی رنر در نقش آرون کراس را دنبال می نماید. ناگفته نماند که فیلم نو هم مانند دو نسخه پیشین بر اساس کتابی از رابرت لودلوم ساخته نخواهد شد. در حالی که چیزهای زیادی در خصوص ششمین فیلم جیسون بورن ناشناخته به جای مانده است، مخاطبان می توانند مشتاقانه در انتظار بازگشت یکی از بزرگ ترین قهرمانان اکشن قرن باشند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1783

به "مت دیمون با فیلم تازه جیسون بورن بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مت دیمون با فیلم تازه جیسون بورن بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید