مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از سنترو واسکو تا امبکسادا (قسمت اول)

به گزارش جملات زیبا، لیسبون، مرکز و بزرگ ترین شهر پرتغال یکی از زیباترین و برترین مقاصد گردشگری اروپا به شمار می رود. در ادامه با مراکز خرید لیسبون آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از سنترو واسکو تا امبکسادا (قسمت اول)

خرید در لیسبون با وجود مراکز خرید عالی در شهر و خارج از آن کاری بسیار لذت بخش و راحت است. یکی از مجذوب نماینده ترین مراکز خرید سنترو واسکو دا گاما است که در قسمت شرقی مرکز شهر قرار گرفته است. بزرگ ترین مرکز خرید شهر نیز کلوکبو شاپینگ نام دارد که همواره پر از جمعیت مشتاق خرید است. از راحت ترین مراکز خرید می توان به مرکز خرید ال کورت انگلس اشاره نمود. این مراکز و بسیاری دیگر، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

سنترو واسکو دا گاما (Centro Vasco da Gama)

مرکز خرید سنترو واسکو یکی از مدرن ترین و مجذوب نماینده ترین مراکز خرید لیسبون به شمار می رود. این مرکز خرید که ظاهرش دریا را به یاد می آورد دارای 36 رستوران و 164 مغازه و بوتیک است. از جمله این مغازه ها می توان به مغازه های پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه)، طلا و جواهرات، کفش، وسایل آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم ورزشی اشاره نمود. یک پردیس سینمایی متشکل از 10 سینما و تئاتر، بعلاوه یک مرکز سلامت از دیگر امکانات قابل توجه سنترو واسکو است. در طبقه هم کف یک هایپرمارکت وجود دارد که یکی از نکات مثبت این مرکز خرید به شمار می رود. مشتریان می توانند انواع برندهای داخلی و خارجی معتبر را در این مجموعه بیابند.

از لحاظ ظاهری، این مرکز خرید بسیار خیره نماینده است، به خصوص در شب ها که نور لامپ ها نمای بیرونی و هر سه طبقه را چراغانی می نماید.

برای کسانی که قصد خرید ندارند، استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه در یکی از تراس های کافه های مجموعه نه تنها باعث آرامش می شود بلکه چشم انداز ای از محوطه اطراف و رودخانه ای دورتر را به دست می دهد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب.

موقعیت مرکز خرید سنترو واسکو دا گاما روی نقشه

کلومبو شاپینگ (Colombo Shopping)

یکی از بزرگ ترین مراکز خرید لیسبون کلومبو است که با وجود 370 مغازه انتخاب های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در میان تمام مغازه ها دیزنی استور (Disney Store) یک اوت لت بسیار هیجان انگیز و عالی برای بچه ها است. یکی دیگر از مغازه های مورد علاقه بچه ها اسباب بازی فروشی آر (R) است. فروشگاه فرانسوی FNAC یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های این مرکز خرید است که انواع کتاب، سی دی، انواع وسایل الکترونیکی شامل آخرین مدل کامپیوتر، تلفن همراه، و هر وسیله مجذوب نماینده دیگر را در اختیار مشتریان قرار می دهد. یک سوپرمارکت بسیار بزرگ و 70 رستوران با منوهای مختلف از همبرگر تا غذاهای پرتغالی آماده پذیرایی از افراد هستند. اسباب تفریح که این مرکز خرید در اختیار مشتریان قرار می دهد یک پردیس سینمایی (تمام فیلم ها زیرنویس دارند) است.

از جمله امکانات این مجموعه وجود یک جفت دستگاه خود پرداز در در طبقه سوم، و پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب.

موقعیت مرکز خرید کلومبو روی نقشه

ال کورت انگلس (El Corte Ingles)

فروشگاه اسپانیایی ال کورت انگلس به خاطر طراحان و انتخاب هایشان بسیار معروف است. از جمله برندهایی که در میان دیگر برند ها در این مرکز خرید به چشم می خورد و می درخشد کارولینا هررا (Carolina Herrera)، هوگو باس (Higo Boss)، اسکادا (Escada)، رالف لورن (Ralph Lauren) و بربری (Burberry) است. علاوه بر پوشاک، مغازه هایی با لوازم جانبی سفارشی چون ساعت های Jaeger LeCoultre و TAG Heuer، کیف های دستی ساخت Loewe، Michael Kors، Longchamp، Bimba & Lora، و Bvgari، و جواهراتی با مارک های Versace، Pasquale Bruni و Gucci توجه بسیاری را به خود جلب می نماید. خریداران می توانند از اطلاعات و وسایل آرایشی با مارک های دیور (Dior)، شنل (Chanel)، لا پرری (LA Prairie)، لنکوم (Lancome)، مک (MAC) لا مر (LA Mer) یا لنکستر (Lancaster) که فروشندگان در اختیار آن ها قرار می دهند استفاده نمایند.

لوازم خانگی با برندهای متفاوت از دیگر کالاهای این مرکز خرید به شمار می رود.

از دیگر موارد مسحورنماینده این مجموعه وجود یک کلوب با خوراکی های خانگی است.

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه: از ساعت 10 صبح تا 12 شب.

شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 11 شب.

یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 8 شب.

موقعیت مرکز خرید ال کورت انگلس روی نقشه

کمپو پکنو (Campo Pequeno)

بدون شک یکی از عجیب ترین مقاصد خرید و فود کورت ها در لیسبون مرکز خرید کمپو پکنو است، چرا که این مجموعه درست زیر میدان گاو بازی شهر قرار گرفته است. این میدان بازی یکی از معماری های بی نظیر لیسبون است که به سال 1892 بازمی شود. این ساختمان که به سبک مورها (اهالی شمال آفریقا) ساخته شده و به خاطر گنبد پیازمانندش بسیار مشهور است، سقف آن گنجایش 9000 بازدیدنماینده را دارد. در گوشه ای پنهان یک سوپرمارکت و یک مرکز خرید مجذوب نماینده با مغازه ها، بوتیک ها و رستوران هایی با منو های مختلف از سوشی و همبرگر گرفته تا پاستا و کرپ وجود دارد. یکی از ویژگی های غیرمعمول این مرکز خرید وجود یک موزه مربوط به تاریخ این میدان گاو بازی و تاریخ گاو بازی در پرتغال است.

از تفریح ها این مجموعه پردیس سینمایی است که فیلم های تازه هالیوود را با زبان اصلی پخش می نماید.

از امکانات ال کورت پارکینگی با ظرفیت 1200 اتومبیل است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب. ساعات کار در روزهای تعطیل متغیر است.

موقعیت مرکز خرید کمپو پکنو روی نقشه

امبکسادا (Embaixada)

مرکز خرید امبکسادا واقع در یک قصر مربوط به قرن 18 و معماری مورها، با آن گنبدهای کروی شکل هیجان خرید را چندین برابر می نماید. سالن ها در دو طبقه به بوتیک هایی شیک تبدیل شده اند. بسیاری از این مغازه ها بوسیله درهای داخلی به هم متصل شده اند بنابراین مشتریان می توانند بدون مرز مغازه ها را نگاه نمایند. از جمله مغازه های این مرکز خرید زیبا بوتیک ها، گالری های صنایع دستی، مبلمان، تزیینات منزل، هدیه فروشی، مغازه جواهرات، عطر، لوازم آرایشی (با برندهایی چون اکو (ecco))، طراحی داخلی و پوشاک مردانه و زنانه، است.

در بین این کالاهای به روز و مدرن می توانید انواع کالاهای محلی و دست ساز مانند لامپ، آینه، ظروف سفالی، شکلات و بسیاری چیزهای دیگر را دیده و تهیه کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب. ساعات کار در فصل های مختلف فرق دارد.

موقعیت مرکز خرید امبکسادا روی نقشه
منبع: کجارو / 10best.com
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1519

به "مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از سنترو واسکو تا امبکسادا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید لیسبون، پرتغال؛ از سنترو واسکو تا امبکسادا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید