قول حل مشکل ملی پوش سرباز هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش جملات زیبا، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح قول حل مشکل ملی پوشان سرباز تیم هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی را داد.

قول حل مشکل ملی پوش سرباز هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز با حضور علیرضا پاکدل رئیس، مرتضی حسن پور نایب رئیس آقایان و مهدی واعظی مدیر روابط عمومی فدراسیون هندبال، جلسه مشترکی با سرتیپ دوم سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در دفتر او برگزار گردید.

در این ملاقات که سرهنگ موذنی هم حضور داشت، ابتدا پیمبری با اشاره به ظرفیت نیروهای مسلح گفت: حضور بیش از 400 هزار نفر در قالب نیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی پتانسیل بالقوه ای برای حضور فدراسیون های ورزشی از جمله هندبال فراهم نموده که نمی توان به سادگی از آن گذشت. رشته هندبال برای افزایش سطح آمادگی جسمانی سربازان و کارکنان نیروهای مسلح مفید بوده و می تواند جذاب باشد.

وی اضافه نمود: با تصویب قانون جدید مهارت آموزی این تعداد سرباز و اختصاص بیش از 40 هزار نفر برای امر تربیت بدنی و ورزش فرصت خوبی برای هندبال مهیاست تا از این ظرفیت استفاده کند و مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری نیروهای مسلح آمادگی همه گونه همکاری را با فدراسیون هندبال دارد.

پاکدل رئیس فدراسیون هم با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست گفت: فدراسیون هندبال و مجموعه ورزش هندبال به عنوان مادر ورزش های توپی می تواند با تعامل بهتر با تربیت بدنی نیروهای مسلح زمینه تکاپوی بیشتر در این رشته را فراهم سازد.

همچنین امیر حسن پور نایب رئیس فدراسیون از ظرفیت های هندبال در بخش آموزش و در اختیار قرار دادن مربیان و مدرسان برای جامعه نیروهای مسلح اطلاع داد و گفت: از این فرصت جهت آموزش هندبال به مهارت های ویژه نیروهای مسلح باید استفاده کرد و زمینه این همکاری کاملا آماده است.

پاکدل در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن دعوت از سرتیپ سید کمال پیمبری برای حضور در تمرینات تیم ملی بزرگسالان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا، از او برای بازدید از یکی از بازی های لیگ برتر هم دعوت کرد.

در بخش دیگری پیمبری قول حل مشکل ملی پوشان سرباز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی پیش رو را به رئیس فدراسیون داد.

نکته حائز اهمیت دیگر در این ملاقات صحبت پیرامون آمادگی فدراسیون هندبال برای میزبانی مسابقات جهانی هندبال نیروهای مسلح بود که مقرر شد در نشست آینده مسئولان جهانی ورزش نیروهای مسلح این موضوع مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 55

به "قول حل مشکل ملی پوش سرباز هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "قول حل مشکل ملی پوش سرباز هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول حل مشکل ملی پوش سرباز هندبال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید