صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه گردشگری در گیلان

به گزارش جملات زیبا، نهمین جلسه کمیته فنی آنالیز طرح های سرمایه گذاری و متقاضی صدور موافقت اصولی استان گیلان در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزار گردید.

صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه گردشگری در گیلان

از سفر با قیمت تور کانادا بهار 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، رضا حسن پور معاون سرمایه گذاری این اداره کل دوشنبه 5 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: در این جلسه 9 طرح متقاضی سرمایه گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری مورد آنالیز دقیق کارشناسی نهاده شد که با اجرای 5 طرح گردشگری و سرمایه گذاری در سطح استان موافقت شد.

حسن پور اضافه کرد: این طرح ها شامل دو واحد هتل، دو واحد مجتمع گردشگری و یک واحد اقامتگاه بوم گردی است.

او ادامه داد: توسعه زیرساخت های گردشگری از اولویت های اداره کل گیلان است که در این راستا، از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 88 موافقت اصولی با برآورد حجم سرمایه گذاری 590میلیارد ریال به منظور احداث و اجرای پروژه های گردشگری همچون واحدهای بوم گردی، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های گردشگری، سفره خانه های سنتی، مهمان پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده است که این پروژه ها در حال انجام هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 171

به "صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای 5 پروژه گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید