راهنمای خرید برترین اتوپرسی مقرون به صرفه قیمت

به گزارش جملات زیبا، بیشتر ما حوصله اتو کردن لباس ها را نداریم. اما چاره چیست؟ چون اگر این کار را انجام ندهیم، ممکن است با کمدی از لباس های چروک روبرو شویم و مجبور باشیم برای داشتن لباس هایی صاف، مدام به اتوشویی مراجعه کنیم. خوشبختانه اتو های مختلفی اعم از اتو های خانگی معمولی، اتو بخار ها و اتو های پرسی در بازار وجود دارند که بعضی از آن ها خیلی سریع عمل اتو کردن لباس ها را انجام می دهند.

راهنمای خرید برترین اتوپرسی مقرون به صرفه قیمت

به گزارش راهنماتو، در بین انواع مختلف اتو، اتو های پرسی از کارایی، سرعت و توان بیشتری برای اتو کردن برخوردار هستند. اگر زیاد اهل اتوکردن لباس هستید، می توانید از یک اتوپرسی برای این کار بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که این نوع اتو ها حجم بیشتری را نسبت به دیگر اتو ها اشغال می نمایند و باید جایی را برای قرار دادن آن ها در نظر بگیرید. قیمت اتوپرسی های موجود در بازار در بهار 1402 در بازه قیمتی حدود 8 میلیون تا 27 میلیون متغیر است. امروز قصد داریم برترین اتوپرسی های مقرون به صرفه قیمت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: اتو پرس جانتک مدل ZX300 (قیمت: 11,500,000 تومان)

اتو پرسی جانتک مدل ZX300 یکی از پرفروش ترین اتوپرسی های موجود در بازار است. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، توان مصرفی بالای آن (2200 وات) است. بالاتر بودن این عدد نشانگر قدرت و کارایی بیشتر آن در اتو کردن لباس ها است. نکته بعدی سایز مناسب صفحات این دستگاه یعنی 26 اینچ (حدود 70 سانتی متر) می باشد که امکان اتوکردن سریع لباس های بزرگ مانند مانتو را در فراهم می نماید. این اتوپرسی به سیستم امنیتی قطع اتوماتیک مجهز شده است. با دارا بودن این قابلیت مهم و کاربردی، در صورتی که پس از گذشت حدود 20 ثانیه از اتو استفاده نکنید، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده و از بروز حوادثی نظیر سوختن احتمالی لباس ها، بروز حوادث برای بچه ها و حتی آتش سوزی جلوگیری می گردد.

یکی دیگر ویژگی هایی که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود نمایشگر لمسی و سخنگو بودن این دستگاه است. این اتوی سخنگو کار های لازم مانند باز کردن دسته، انتخاب نوع پارچه از روی نمایشگر، قرار دادن مخزن آب، برداشتن لباس ها و ... را به شما یادآوری می نماید و شما می توانید با استفاده از نمایشگر لمسی دستگاه، تنظیمات لازم را انجام دهید. این محصول به سیستم ضد رسوب نیز مجهز شده است. این قابلیت از ایجاد رسوب در داخل مخزن و منافذ اتو جلوگیری نموده و منجر به طول عمر و کارایی بهتر اتو می گردد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به جنس کفه فلزی، پایه تلسکوپی، سیستم بخار از بالا، اسپری آب، تنظیم مقدار بخاردهی و ظرفیت مخزن آب 800 سی سی اشاره نمود.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1743

به "راهنمای خرید برترین اتوپرسی مقرون به صرفه قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین اتوپرسی مقرون به صرفه قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید