دو نمایش مشترک ایران با هنرمندان آلمان و ایتالیا روی صحنه می رود

به گزارش جملات زیبا، دو نمایش مشترک از هنرمندان ایران و هنرمندان مطرح آلمان و ایتالیا به بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافتند.

دو نمایش مشترک ایران با هنرمندان آلمان و ایتالیا روی صحنه می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در بخش بین الملل این رویداد هنری که در شهر همدان برگزار خواهد شد دو فراوری نمایشی مشترک، کاری از هنرمندان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ایران با همکاری هنرمندان مطرح آلمانی و ایتالیا اجرا می گردد.

نمایش 1+1 محصول مشترک ایران و ایتالیا نوشته و کار امید احتیاج و گوگیلموپاپا درباره رابطه دو انسان از سرزمینهای مختلف است که سعی دارند باهم رابطه برقرار نمایند.

این نمایش تا به امروز در چند کشور مختلف چون ایتالیا و آلمان و ایران اجرا شده و در بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می رود.

همچنین نمایش مرز محصول مشترک ایران ، آلمان و کمپانی تئاتر نیونر پلاتس و گروه تئاتر زندگی نوشته و کار بریتا شرام و جعفر مهیاری که به این بخش راه یافته است نمایشی درباره صلح و دوستی است.

این نمایش با حضور سعید ابک، آناهیتا صفی خانی، محمد رحمانی و کریستینا فوستر به عنوان بازیگر اجرا خواهد شد. نمایش مرز در تابستان گذشته در ایران و آلمان اجرا شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. همچنین بعد از اجرای نمایش مرز در بخش بین الملل بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان این نمایش در کشور فرانسه اجرا می رود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 21 تا 27 آذرماه و با حضور هنرمندان و گروه های منتخب ایرانی و خارجی در شهر تاریخی همدان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 105

به "دو نمایش مشترک ایران با هنرمندان آلمان و ایتالیا روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نمایش مشترک ایران با هنرمندان آلمان و ایتالیا روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید