درخواست ایران از پلیس فرانسه درباره برخورد با معترضان (تور فرانسه ارزان)

به گزارش جملات زیبا، سخنگوی وزارت خارجه حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بی گناه انجامید محکوم و بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضان تأکید کرد.

درخواست ایران از پلیس فرانسه درباره برخورد با معترضان (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، ناصر کنعانی شنبه شب حمله خشونت آمیز و نژادپرستانه در پاریس را که به کشته شدن تعدادی از مردم بیگناه انجامید، محکوم کرد.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم علی الخصوص مسلمانان، اقلیتها و مهاجران است و بعلاوه بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید می نماید.

کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان توضیح داد: تحقیقات بی طرفانه در مورد حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن یاری کند.

به گزارش ایرنا، درگیری خشونت بار میان پلیس فرانسه و کردهای معترض به کشته شدن سه تن، امروز (شنبه) برای دومین روز پیاپی با واژگونی و به آتش کشیده شدن خودروها و پرتاب اشیاء به سوی ماموران و شلیک متقابل گاز اشک آور در پاریس ادامه یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1681

به "درخواست ایران از پلیس فرانسه درباره برخورد با معترضان (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ایران از پلیس فرانسه درباره برخورد با معترضان (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید