دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است

به گزارش جملات زیبا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به نقش پراهمیت دانشگاه و مراکز علمی برای حل مسائل و مسائل فرآروی توسعه استان اطلاع داد و گفت: دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است.

دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت کانادا از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: با راهنمایی پژوهش های دانشگاهی با مدل تقاضا محور می توان راه چاره های کاربردی را استخراج و ارتباط دانشگاه، دولت و صنعت را تقویت کرد.

معاون استاندار کرمانشاه به تحریم ظالمانه و بی رحمانه علیه کشور اشاره نمود و گفت: هیچ کدام از این شرایط سخت سبب کاهش روحیه جامعه علمی برای توسعه و گسترش دانش و دستیابی به دستاورد های علمی نشد و این کوشش و همت می تواند به حل مسائل پیش رو در بحران ها و کاهش آسیب های احتمالی یاری کند.

کریمی نگاه و نگرش علمی مجموعه مدیریتی استان را فرصتی مناسب برای پیشرفت استان ذکر کرد و بیان داشت: امروز دستاورد های مهم سبب ایجاد امید برای مردم می گردد و دانشگاه باید در این زمینه پویا و فعال باشد.

او با بیان اینکه تجارب مدیریت بحران زلزله باید مکتوب گردد و در تالار های مصاحبه دانشگاهی تحلیل گردد، گفت: با همین نگاه دانش محور در سیل با پیش بینی لازم کمترین آسیب را داشتیم و امروز نیز در جهت توسعه تیم مالی چابک و توانمندی داریم که بر اساس اسناد توسعه می توانیم از همین نگاه علمی بهره مند شویم و جهترشد را سرعت ببخشیم.

کریمی از انجام مطالعات پژوهشی برای برطرف مسائل حاشیه نشینان اشاره نمود و گفت: راه چاره های کاربردی با امکان سنجی مناسب می تواند امید بیشتری را برای روز های پیش رو در دل مردم ایجاد کند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 451

به "دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید