خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای ساخت زمین چمن مصنوعی کارگری بافق هزینه شد

به گزارش جملات زیبا، یزد- خبرنگاران - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت: عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان با هزینه 10 میلیارد ریال از محل منابع ملی انجام شد.

خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای ساخت زمین چمن مصنوعی کارگری بافق هزینه شد

علی اصغر نوری شادکام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این زمین چمن فوتبال مطابق با استانداردهای ملی ورزش کشور در ابعاد 44 متر در 25 متر و به مساحت یکهزار و 100 متر مربع ساخته شد.

وی اظهارکرد: همچنین برای ساخت یک سالن چند منظوره و 2 سالن الحاقی به وسعت هزار و 600 متر مربع ،حصارکشی و جدول گذاری محوطه این سالن در سال های اخیر، بیش از 40 میلیارد ریال از محل اعتبار ملی هزینه شد.

رییس اداره تعاون بافق توضیح داد: نبود زیرساخت های شبکه گاز، آب و برق در مجاورت و در محوطه مجموعه ورزشی کارگران باعث شد تا این مجموعه ورزشی به طور کامل آماده سازی نگردد.

رییس مجموعه ورزشی کارگران بافق ادامه داد: با توجه به توافق اخیر با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مقرر شد تکمیل مجموعه ورزشی کارگری از سوی شرکت یادشده انجام گردد تا در آینده نزدیک تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نوری شادکام بیان نمود: این مجموعه در فضایی به مساحت 40 هزار مترمربع جنب شهرک پردیس قرار گرفته است و با توجه به جمعیت کارگری 16 هزار نفری شهرستان،توسعه فضاهای ورزشی ویژه این قشر یکی از رسالت های مهم وزارت تعاون است.

امسال نیز چهار زمین چمن مصنوعی در محله های مختلف شهر بافق با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال از سوی شهرداری ساخته شد و هفته دولت سال 1399 به بهره برداری رسید.

هم اکنون معادن سنگ آهن، فسفات، سرب و روی ، اورانیوم و سنگ های تزیینی با بیش از11 هزار نفر نیرو در این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 845

به "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای ساخت زمین چمن مصنوعی کارگری بافق هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای ساخت زمین چمن مصنوعی کارگری بافق هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید