تصمیمات باشگاه فولاد فوتبالی نیستند ، پس چرا گل محمدی اخراج نمی شود؟

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که در مملکت ما فوتبالی ها تصمیم گیرنده نیستند، گفت: به نظرم تصمیم های باشگاه فولاد در تهران گرفته می شود و اصلا تصمیمات باشگاه در مدت اخیر فوتبالی نبوده اند.

تصمیمات باشگاه فولاد فوتبالی نیستند ، پس چرا گل محمدی اخراج نمی شود؟

صفرعلی جمال پور در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این که باید باشگاه فولاد فوتبالی توضیح دهد که چرا ابتدای فصل با نکونام همکاری نکرد و چرا اکنون که ویسی در حال نتیجه گیری بود او را اخراج کردند، اظهارکرد: ویسی را در حالی از فولاد اخراج شد که فرایند فولاد عالی بود زیرا تیمش با پنجره بسته و کمبود بازیکن، پس از دو شکست، توانست فرایند رو به رشدی داشته باشد و یه یک برد و یک تساوی برسد. سوال این است که باشگاه فولاد چرا در حالی که فصل قبل با نکونام به قهرمانی جام حذفی رسیده بود با او برای لیگ بیست و یکم ادامه نداد تا حداقل همان بازیکن ها می ماندند و اصلا با چه هدفی به ترکیب تیم برنده دست زدند و حالا با چه هدفی ویسی را برکنار کردند.

وی با بیان این که فولاد با پرسپولیس مدعی قهرمانی فقط سه امتیاز اختلاف دارد، گفت: به نظرم تصمیم های باشگاه فولاد در تهران گرفته می شود و اصلا تصمیمات باشگاه در مدت اخیر فوتبالی نبودند زیرا اگر ویسی را بعد از دو باخت متوالی اخراج می کردند قابل درک بود اما این که در دو هفته متوالی به چهار امتیاز دست پیدا کنی و اخراج شوی، اصلا قابل درک نیست زیرا نوع امتیازگیری عالی و حتی می توانم بگویم شاهکار بود. در یکی از فصل ها که پرسپولیس در حالی قهرمان شد که، این تیم تا هفته چهاردهم در رده های پایینی جدول بود. اکنون تیم های صنعتی که این همه هزینه کرده اند و اردوی خارجی هم داشتند، ببینید کجای جدول هستند. به هر حال این که تیمی فرایند رو به رشد داشته باشد و بعد سرمربی آن را اخراج کنی واقعا عجیب و غریب است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: در مملکت ما فوتبالی ها تصمیم گیرنده نیستند، وگرنه مربی که نتایجش رو به رشد بوده است را اخراج نمی کردند. پس اگر شیوه ارزیابی مربیان این است چرا پرسپولیس یحیی گل محمدی را به خاطر یک شکست و تساوی متوالی اخراج نمی کند یا چرا تا به امروز مس رفسنجان که اردوی خارجی هم داشته با سرمربی تیمش به خاطر نتایج نه چندان خوبش قطع همکاری نکرده است ولی آن وقت فولاد که تصمیم به اخراج سرمربی خود می گیرد؟ ضمن این که متاسفانه برخی بازیکنان در زمان ویسی، همان بازیکنان فصل قبل نبودند و عملکرد متفاوتی داشتند و این نیز تاثیر بسیاری در عدم نتیجه گیری فولاد در دو هفته ابتدایی لیگ داشت.

وی در انتها نیز تاکید کرد: به نظرم تصمیم به اخراج ویسی، تصمیم یک مدیر فوتبالی مثل گرشاسبی نبود و اخراج زودهنگام ویسی ظلم در حق مربیان بومی خوزستان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1383

به "تصمیمات باشگاه فولاد فوتبالی نیستند ، پس چرا گل محمدی اخراج نمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات باشگاه فولاد فوتبالی نیستند ، پس چرا گل محمدی اخراج نمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید