این بالن هوای گرم می تواند شما را 6 ساعت به لبه فضا ببرد و برگرداند، آن هم با هزینه بلیت یک جت شخصی و نه هزینه شرکت های اسپیس ایکس و بلو اوریجین!

به گزارش جملات زیبا، هزینه شرکت های پرواز فضایی خصوصی آنقدر زیاد است که به نظر نمی رسد در دوران زندگی مان بتوانیم از پروازهای فضایی آنها استفاده کنیم. اما کار یک شرکت دیگر، ممکن است روزی به آدم هایی ثروتمند عادی هم امکان پرواز تا لبه فضا و تماشا زیبایی هایی ارتفاع بالا بدهد.

این بالن هوای گرم می تواند شما را 6 ساعت به لبه فضا ببرد و برگرداند، آن هم با هزینه بلیت یک جت شخصی و نه هزینه شرکت های اسپیس ایکس و بلو اوریجین!

به لطف ورلد ویو، یک شرکت بالون سازی استراتوسفری، علاقه مندان به فضا به زودی خواهند توانست در داخل یک بالن با تکنولوژی پیشرفته به زیر مدار زمین پرواز نمایند.

تجربه تازه گردشگری در فضا طراحی شده است تا 8 شرکت نماینده و 2 خدمه را با بالنی مخصوص و کپسول فضایی تا 30 کیلومتر بالا ببرد.

این سفر بین 6 تا 12 ساعت طول خواهد کشید و ایستگاه هایی برای آن پیشبینی شده: گرند کنیون در ایالات متحده، صخره بزرگ مرجانی در کوئینزلند استرالیا، سرنگتی در کنیا، آئورا بوریلیس در نروژ، آمازونیا در برزیل، اهرام بزرگ مصر و دیوار بزرگ چین در مغولستان!

و این همه ماجرا نیست، در پکیج این شرکت، یک گشت و گذار محلی 5 روزه در منطقه پیرامونی ایستگاه پروازی هم پیشبینی شده.

رایان هارتمن، رئیس و مدیر اجرایی World View می گوید:

ما می خواستیم مطمئن شویم که امکان این سفر برای افرادی با توانایی های بدنی مختلف وجود دارد. ما این سفر را طوری طراحی نموده ایم که صعود و فرود آن خیلی ملایم باشد که ممکن است حتی ملایم تر از برخاستن و فرود یک هواپیمای تجاری باشد.

شرکت برنامه ریزی نموده که مسافرانش فرصت لذت بردن از این تجربه را هم به خوبی داشته باشد تا بتواند زیبایی کره زمین و آن حس متناقض درک شنمایندگی سیاره مان را با همه وجود دریابند.

شرکت روی ارزان بودن و امکان سفر تعداد بیشتری از انسان ها تاکید داشته است.

انتظار می رود اولین پرواز های تجاری World View در اوایل سال 2024 (با هزینه بلیط 50،000 دلار) شروع گردد. (50 هزار دلار خیلی بهتر از بلیت سفر چند دقیقه ای رقبا است!)

این شرکت هنوز در حال طراحی نهایی کپسول و دریافت مجوز از اداره هوانوردی فدرال آمریکا است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1309

به "این بالن هوای گرم می تواند شما را 6 ساعت به لبه فضا ببرد و برگرداند، آن هم با هزینه بلیت یک جت شخصی و نه هزینه شرکت های اسپیس ایکس و بلو اوریجین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بالن هوای گرم می تواند شما را 6 ساعت به لبه فضا ببرد و برگرداند، آن هم با هزینه بلیت یک جت شخصی و نه هزینه شرکت های اسپیس ایکس و بلو اوریجین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید