افزایش 2.5 برابری حقوق بازنشستگان نسبت به اسفند 98

به گزارش جملات زیبا، محمد سالاری با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی بعضی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با کوشش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است و زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد.

افزایش 2.5 برابری حقوق بازنشستگان نسبت به اسفند 98

به گزارش برنا، محمد سالاری، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در مراسم تودیع خود که ظهر امروز شنبه 20 شهریور ماه برگزار گردید، گفت: فرصت بی نظیری خداوند به من اعطا کرد تا در خدمت جامعه گرانقدری باشم، بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در زمره افراد ارزشمندی هستند که فرصت خدمت به آن ها را داشتیم.

او اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی درآمد-هزینه ای است و دستش در جیب دولت نیست ما آنچه که در سازمان تامین اجتماعی هزینه میکنیم، باید از 14 میلیون بیمه شده وصول کنیم و صاحب این سازمان بازنشستگان و بیمه شدگان هستند و ما اینجا امانتداریم. این شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی است.

سالاری ادامه داد: اینکه هرکس در این سازمان اقدامی می نماید عنایت خداست و باید برای تمام لحظه ها برنامه ریزی کرد و قدردان تمام لحظه ها باشیم تا بتوانیم به اقشاری که خدمت به آن ها ارزشمند است خدمت کنیم. از همراهی جامعه کارگری، بازنشستگان و کارفرمایان باید تشکر کنم چراکه تعامل خوبی در این دوره با سازمان تامین اجتماعی داشتند و هرآن چیزی که احتیاج بود همفکری و پشتیبانی کردند.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی توضیح داد: از دولت قبل، وزیر پیشین، مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات امنا و اعضای هیات مدیره تشکر میکنم، در این سازمان به هرآن چیزی که امکان داشت و برای آن برنامه ریزی نموده بودیم، رسیدیم و این نتایج با همکاری و همیاری تمام مدیران سازمان در سراسر کشور بود اگر بازنشستگان امروز نسبت به اسفند 98، 2.5 برابر بیشتر حقوق می گیرند به علت همکاری همکاران ما بود.

او با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی بعضی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با کوشش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد، اما با این وجود اجرا کردیم. در طرح 3070، شعب تامین اجتماعی خلوت شد و در بحث وصول مطالبات سازمان از دولت، مقررات زدایی و تعارض منافع کار های بزرگی انجام شد و از یکایک همکاران تشکر می کنم امیدوارم تمام کار ها و برنامه های تحولی که مدیریت نو برای رفاه مردم تعریف می نماید را انجام دهند.

سالاری اضافه کرد: بنده به آقای عبدالملکی هم گفتم، هرجا بودم سعی کردم دنده عقب نروم و رو به جلو حرکت کنم، از همکاران میخواهم که همکاری خوبی با مدیریت نو داشته باشند چراکه سازمان تا این لحظه در فضایی آرام و بدون حاشیه فعالیت می کرد و مجلس هم همیشه به ما یاری کرد.

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی درباره اقداماتی که در سازمان انجام می گردد، گفت: فکر می کنم اگر سازمان به سمت بحث پزشک خانواده و نظام ارجاع حرکت کند، خوب است چراکه این راه نجات سازمان های بیمه ای است با اینکار هزینه های مردم را کاهش می دهیم تا درمان مقرون به صرفه گردد.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی اعلام نمود: به اسم ایرانی که 26 ماه در سازمان تامین اجتماعی بوده است از امروز به اسم پژوهشگر در محل کار قبلی ساکن می گردد و بدون هیچ توقعی آمادگی شبانه روزی دارم که مدیریت نو مشورت دهم و از هرآنچه که به جامعه کارگری و بازنشستگان یاری می نماید دریغ نمی کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1264

به "افزایش 2.5 برابری حقوق بازنشستگان نسبت به اسفند 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2.5 برابری حقوق بازنشستگان نسبت به اسفند 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید