تور استانبول: احتمال تعویق در برقراری پروازهای تهران به استانبول به علت افزایش شیوع کرونا

به گزارش جملات زیبا، طبق اعلام دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با توجه به افزایش شیوع کرونا در ایران، برقراری مجدد پروازهای تهران به استانبول به احتمال زیاد منتفی خواهد شد.

تور استانبول: احتمال تعویق در برقراری پروازهای تهران به استانبول به علت افزایش شیوع کرونا

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، از احتمال تعویق از سرگیری مجدد پروازهای تهران-استانبول اطلاع داد؛ پیش تر، بر اساس اعلام وزرای خارجه ایران و ترکیه، قرار بود تا اول اوت (11 مرداد) پروازهای برنامه ای تهران به استانبول از سر گرفته گردد. سامانی درباره پروازهای استانبول گفت:

در حال حاضر به صورت موردی پرواز به استانبول انجام می گردد و اتباع ترکیه که در ایران هستند، می توانند با این پروازها به کشور خود بازگردند و از آن طرف هم ایرانیان مقیم ترکیه را به تهران منتقل نمایند.

وی در رابطه با سایر پروازهای خارجی از/به ایران توضیح داد:

در حال حاضر پروازهای خارجی ایرلاین های ایرانی شامل دو پرواز در هفته به پاریس، دو پرواز هفتگی به آمستردام، 3 پرواز به لندن، یک پرواز به منچستر، یک پرواز به بانکوک (تایلند) و یک پرواز هم به کوالالامپور انجام می گردد.

وی اعلام کرد:

وزارت بهداشت هم باید پروتکل های بهداشتی سفر ایرانیان به سایر کشورها یا اتباع دیگر کشورها به ایران را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کند تا شرکت های هواپیمایی از نظر وزارت بهداشت درباره نحوه برخورد و مقابله با شیوع کرونا در کشورهای مختلف، آگاه شوند.

اسعدی سامانی یادآور شد که سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه مکاتباتی با وزارت بهداشت انجام داده و قرار است این وزارت خانه در این خصوص اطلاع رسانی کند. وی درباره الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل هوایی تأکید کرد و اضافه کرد:

تا پیش از این، زدن ماسک در هواپیما اجباری بود و مهمانداران هر پرواز میان مسافران، ماسک، دستکش و پَدهای الکلی توزیع می کردند؛ اما از هم اکنون با توجه به ابلاغی که اجرا شده، مسافر به محض ورود به فرودگاه باید ماسک بر صورت داشته باشد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1434

به "تور استانبول: احتمال تعویق در برقراری پروازهای تهران به استانبول به علت افزایش شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: احتمال تعویق در برقراری پروازهای تهران به استانبول به علت افزایش شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید