ابتلای حدود 60 هزار آمریکایی در یک روز به کرونا، ترخیص بیماران پیش از موعد برای پذیرش مبتلایان جدید

به گزارش جملات زیبا، آمریکا در حالی نزدیک به 60 هزار بیمار کرونایی در یک روز را ثبت کرد که بیمارستان های این کشور برای پذیرش بیماران جدید، مجبور به ترخیص پیش از موعد مبتلایان به کووید-19 شده اند.

ابتلای حدود 60 هزار آمریکایی در یک روز به کرونا، ترخیص بیماران پیش از موعد برای پذیرش مبتلایان جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از فاکس نیوز، مسئولان پزشکی آمریکا، پنجشنبه ششمین روز رکوردشکنی کرونا طی 10 روز گذشته را با 59 هزار و 782 نفر بیمار در یک روز، ثبت کردند.

این افزایش عمدتاً در ایالت های جنوب و غرب رخ داد که محدودیت های ایجادشده برای شیوع این بیماری را زودتر از سایر ایالت ها کاهش دادند. حداقل 6 ایالت آلاباما، آیداهو، میسوری، مونتانا، اورگان و تگزاس بیشترین میزان بیماران کووید-19 را در یک روز ثبت نموده اند.

این تعداد به ویژه در تگزاس قابل توجه بود که با بیش از 10 هزار و 900 پرونده ثبت شده برای چهارمین روز متوالی رقم خورد. از سوی دیگر، حداقل دو ایالت بالاترین آمار مرگ ومیر را برای یک روز ثبت کردند: فلوریدا 120 و تنسی 22 نفر.

ترخیص بیماران زودتر از موعد برای پذیرش مبتلایان جدید

با افزایش بیماران، بیمارستان های سراسر جنوب و غرب آمریکا با انبوهی از مبتلایان به کرونا روبرو و مجبور شدند برخی جراحی ها را لغو نموده و برخی از بیماران کووید-19 را زودتر از موعد مرخص نمایند تا بتوانند بیماران جدید را پذیرش نمایند.

مقامات پزشکی نگران این شرایط هستند، چراکه تعداد مبتلایان بیش از تعداد کسانی است که در بهار گزارش شدند.

هنگامی که بخش های شمال شرقی مرکز شیوع در ایالات متحده بودند و تست کرونا کمیاب تر بود، در 24 آوریل (حدود سه ماه قبل)، بیشترین مورد ثبت شده در یک روز، 36 هزار و 739 نفر گزارش شد.

ترامپ بناست فردا در نیوهمپشایر گردهمایی انتخاباتی برگزار کند که یکی از دو ایالتی است که شاهد کاهش در تعداد بیماران بود، بااین حال، مقامات ذی ربط نگران پیامدهای بهداشتی آن هستند. تام راث، یک از اعضای حزب جمهوری خواه که پیش تر دادستان کل نیوهمپشایر بود در این خصوص گفت: درحالی که کرونا شیوع پیدانموده، این گردهمایی چیزی نیست که به آن نیاز داشته باشیم. تیم ترامپ نیز گفته است که انتظار حضور جمعیت زیاد در این همایش را ندارد.

تبعات نگه داشتن دانش آموزان در خانه از خطر کرونا بیشتر است/ابتلای 54 هزار آمریکایی به کووید-19 در یک روز

علاوه بر این، اپیدمیولوژیست ها هشدار داده بودند بازگشایی مجدد کسب وکارها و برطرف محدودیت ها می توانند منجر به شکل گیری امواج عفونت های جدید شده و اعلام نموده بودند که ردیابی تماس بیماران با دیگران پیش از آنکه شیوع کووید-19 افزایش یابد، لازم است.

این در حالی است که بر اساس داده های منتشرشده در روز پنجشنبه، آزمایش کرونای هزار نفر از کارکنان اداره امنیت حمل ونقل، مثبت شده است.

از سوی دیگر، گوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا که در مقابل یک بالگرد آتش نشانی بلک هاوک ایستاده بود اعلام نمود که افزایش دما و آتش دریافت جنگل ها یادآوری می نماید که این بیماری همه گیر تنها تهدیدی نیست که کالیفرنیایی ها با آن روبرو هستند.

موفقیت ایتالیا در مهار کرونا

بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان پاپا جیووانی در برگامو، یکی از استان های ایتالیا که بیشترین مورد بیماران کووید-19 را در ماه های اول شیوع این بیماری تجربه نموده بود، در این هفته نقطه عطفی را تجربه کرد و برای اولین بار طی 137 روز گذشته، پذیرای هیچ بیمار کرونایی نبود.

در هند، حدود 25 هزار نفر در روز گذشته، گرفتار کرونا شدند که این تعداد، بیشترین میزان بیماران از زمان پاندمی کووید-19 است. این بیماری در هند پس از آن اوج گرفت که دولت این کشور مانند بسیاری از دولت ها تصمیم به بازگشایی کسب وکارها گرفت. هند سومین کشور آلوده به کرونا پس از آمریکا و برزیل است.

شیوع کرونا در هند

استرالیا کوشش های خود را برای مهار شیوع کرونا در ملبورن افزایش داد. این در حالی است که در ایالت کوئینزلند، مقررات سخت گیرانه ای برای کسانی که درصددند محدودیت های 6 هفته ای را نادیده بگیرند، در نظر گرفته شده است.

در هنگ کنگ پس ازآنکه 42 مورد جدید ثبت شد، دولت تدابیر جدیدی برای فاصله گذاری اجتماعی مشخص کرد. از روز آدینه به مدت دو هفته، رستوران ها و کلوب های شبانه با 60 درصد ظرفیت خود فعالیت خواهند کرد. در غذاخوری ها نیز بیش از هشت نفر نمی توانند سر میز یک میز غذا بخورند.

کشورهایی که بیشترین تعداد بیماران و مبتلایان به کرونا در آنها ثبت شده است.

4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 700

به "ابتلای حدود 60 هزار آمریکایی در یک روز به کرونا، ترخیص بیماران پیش از موعد برای پذیرش مبتلایان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای حدود 60 هزار آمریکایی در یک روز به کرونا، ترخیص بیماران پیش از موعد برای پذیرش مبتلایان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید