آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری

به گزارش جملات زیبا، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی و تجهیزات را دارد.

آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری

به گزارش خبرنگاران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در بازدید از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، گفت: سرای نوآوری مانند دانشکده است، اما از عنوان سرای نوآوری برای آن استفاده می کنیم، چرا که دانشکده ها موضوعی بوده، اما سراها تخصصی هستند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد سراهای نوآوری به دنبال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است تا مدرکی که به دانشجویان خود می دهد، مدرک کارآفرینی، فناوری و نوآوری باشد و بتواند کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان را تأمین کند.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در بازدیدی که از امکانات و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند داشتم و با توجه به نزدیکی این واحد دانشگاهی به تهران، به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی تجهیزات را دارد و می تواند در این عرصه نقش آفرین باشد.

دکتر فیروزآبادی در انتها اعلام نمود: امیدواریم با تحولات بزرگ و اتفاقات مبارکی که با جدیت در واحدهای مختلف دانشگاهی در حال رخ دادن است، شاهد رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر، مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری، دکتر رحیمی مشاور بازاریابی و صادرات دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان نیز در این بازدید حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 336

به "آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید