شروع چاپ مجموعه کاشفان جهان برای بچه ها

به گزارش جملات زیبا، انتشار عناوین مجموعه کاشفان جهان برای بچه ها زیر 12 سال، توسط انتشارات کتاب پارک شروع شد.

شروع چاپ مجموعه کاشفان جهان برای بچه ها

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب جهان از آن ور نوشته منصوره مصطفی زاده به تازگی توسط انتشارات کتاب پارک منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب اولین عنوان از مجموعه کتاب راهنمای کاشفان جهان است که بناست توسط این ناشر منتشر گردد. کتاب های این مجموعه برای بچه های 7 تا 12 ساله منتشر می شوند.

کتاب های مجموعه کاشفان جهان برای تقویت توانایی کشف توسط بچه ها منتشر می شوند. بعضی از عناوین درون این کتاب که بچه ها با آن ها روبرو می شوند، عبارت اند از: برای کشف جهان آماده ای؟، چطور یک کاشف جهان باشم؟، مشاهده و دقت، مستندسازی، حالا از کجا آغاز کنم؟، برگه تقلب، جهان را خفاشی ببین!، با آن یکی دست زندگی کن!، جهانی زیر آب را بشنو!، جهان را از میان چارچوب ببین!، تنبل باش!، جهان را یک رنگی ببین!، بگرد و پیدا کن!، خسته نماینده ترین باش!، قهرمان جهان باش! و ...

صفحات مختلف این کتاب دربرگیرنده کار های عملی و مشارکت مخاطب هستند و بچه ها باید بعضی از صفحات را خودشان پر نمایند.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

امروز را کانگورو باش!

کانگورو ها خیلی بانمک هستند. آن ها یک جیب دارند که می توانند تویش هرچیزی را خواستند بگذارند. البته کانگورو ها نه گوشی موبایل دارند، نه پول توجیبی و نه این که خوراکی هایشان را توی جیب هاشان قایم می نمایند! حالا فکر کن امروز می خواهیم یک چیزی را همراه خودمان داشته باشیم و همه جا آن را ببریم!

چیزی انتخاب کن که اگر خیس شد، روی زمین افتاد یا رویش نشستی، خرابکاری به بار نیاورد! مثلا یک تخم مرغ خام اصلا مناسب برنامه امروز ما نیست!

این کتاب با 64 صفحه مصور، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 35 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 827

به "شروع چاپ مجموعه کاشفان جهان برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع چاپ مجموعه کاشفان جهان برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید