آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

به گزارش جملات زیبا، در این صفحه هتل اسپیناس پالاس تهران را به همراه آدرس و تلفن معرفی می کنیم .

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران به همراه آدرس و تلفن

هتل اسپیناس پالاس تهران : طبقه, 400 اتاق. این یکی از چندین ویژگیِ جدید ترین هتل 5 ستاره تهران است که در شمال شهر تهران در منطقه ای لوکس و خوش آب و هوا بنا شده؛ هتل اسپیناس پالاس.

طراحی با معماری معاصر و در عین حال متاثر از گذشته یکی از بخش هایی است که این هتل را خاص نموده است.

رستوران های مختلف آن با سراشپز های ماهر که در دو بخش رستوران ایرانی با موسیقی زنده و فضای سنتی و دل نشین ایرانی و بخشلاتونبا غذاهای مدیترانه ای با منظره ای دلچسب، میتواند هر کسی با هر سلیقه ای را راضی کند.

وصف امکانات هتل وصفی طولانی ست و ما به اشاره ای به فروشگاه و گالری و فضای ورزشی و سالن بولینگ آن بسنده می کنیم.

البته نمی توان سالن های متعدد گردهمایی و اتاق های کار آن را نادیده گرفت که فضای مناسب برای پذیرایی مهمانان ویژه شما، حتی در سطح بین المللی و مقامات سیاسی، را فراهم می نماید.

نمی توان از کنار تالار های متنوع آن هم گذشت که تمام همایش ها مراسم ها کنسرت هارا، به بهترین نحو می گردد در آن برگزار کرد و البته اتاق های مخصوص معلولین که می توانند راحت و بدون دغدغه از لحظاتشان در این کاخ لوکس لذت ببرند.

این هتل که با بالاترین سطح استاندارد های بین الملل ساخته شده، نزدیک به منطقه خوش آب و هوای دربند و درکه نیز هست که می توان با طی کردن فاصله کوتاهی به آنجا رفت و روز خوشی را با استنشاق هوای پاکیزه و نگاه کردن به تهران و تکاپوی آن زیر پایتان رقم زد، روزی که به یاد ماندنی خواهد بود.

اما دربند و درکه تنها انتخاب نیست، پارک ژوراسیک,برج میلاد، مجموعه اریکه ایرانیان، سورتمه تهران و حتی سالن اجلاس سران و... باعث موقعیتی شده که هتل اسپیناس پالاس مانند نگینی درخشان از پس چراغ های شهر خودنمایی کند.

و شاید علت انتخاب نام کاخ همین باشد. کاخی مجلل و با شکوه که با زیبایی ای خیره کننده به شما فرصت پادشاهی را میدهد؛ و این کاخ نگین زیبایست بر انگشتر جواهر نشان تهران

آدرس و تلفن هتل اسپیناس پالاس تهران

  • آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران : تهران ، سعادت آباد - میدان بهرود - خیابان عابدی - خیابان 33- شماره 21
  • تلفن هتل اسپیناس پالاس تهران : 02175675

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 677

به "آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل اسپیناس پالاس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید