آزادراه های کشور تا پایان دولت به 3200 کیلومتر افزایش می یابد

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا)- وزیر راه و شهرسازی می گوید میزان آزادراه های کشور با تامین اعتبارات مورد نیاز تا انتها دولت از 2 هزار و 100 به سه هزار و 200 کیلومتر افزایش می یابد.

آزادراه های کشور تا پایان دولت به 3200 کیلومتر افزایش می یابد

محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح ضیاءآباد در شهرستان تاکستان، گفت: این درحالی است که تا سرانجام دولت 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه می شود و مانند فعالیت یک خط تولید روزانه، بزرگراه های کشور در حال احداث و توسعه هستند.

وی با اشاره به آزادراه آبیک به چرمشهر، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این جهت نیز به زودی به بهره برداری می رسد که با انجام آن، بخشی از جاده ابریشم نیز تکمیل می شود.

وزیر راه اضافه کرد: در حوزه جاده اصلی قزوین- تنکابن نیز پیمانکار متعهد شده است که 66 کیلومتر از فاز نخست آن را آسفالت کرده و در سال جاری مورد بهره برداری قرار دهد.

اسلامی اضافه کرد: بخشی از ترافیک عبوری جاده ها به دلیل اینکه وسایل حمل و نقل عمومی از راه های اصلی میانبر زده و از جاده های فرعی استفاده می کنند باعث افزایش ظرفیت تردد در جاده های فرعی شده است.

وی ادامه داد: در سفر به استان قزوین، تصمیمات لازم در خصوص ادامه جهت آوج به رزن و همچنین تقاطع غیر همسطح ضیاءآباد به آب ترش اتخاذ خواهد شد.

بازدید از سه راهی رحیم آباد-دانسفهان، بهسازی تونل و پل شورآب در آوج، بازدید از گردنه سلطان بلاغ و بازدید از بافت فرسوده شهر تاکستان از جمله برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به قزوین است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 754

به "آزادراه های کشور تا پایان دولت به 3200 کیلومتر افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه های کشور تا پایان دولت به 3200 کیلومتر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید