25 سالگی سری بازی های پرسونا با 7 سورپرایز عظیم همراه خواهد بود

به گزارش جملات زیبا، اگر از هواداران پرسونا هستید و در عطش شنیدن خبر تازه ای از این مجموعه بازی به سر می برید، به نظر می رسد که می توانید برای اخبار جدیدی درباره این مجموعه هیجان زده باشید. شرکت آتلوس (Atlus) برای سالگرد 25 سالگی برنامه های خاصی تدارک دیده است و قرار است 7 رونمایی در ارتباط با پرسونا داشته باشد.

25 سالگی سری بازی های پرسونا با 7 سورپرایز عظیم همراه خواهد بود

به تازگی آتلوس به صورت ویژه وب سایتی برای 25 سالگی مجموعه بازی پرسونا راه اندازی نموده است که در آن تصویر هنری عظیم و زیبایی از شخصیت های کلیدی اصلی تاریخ این مجموعه دیده می گردد. علاوه بر این، استودیو سازنده بازی وعده داده است که اخبار بیشتری از بازی در راه است که برای همین می توانیم هیجان زده باشیم.

بر اساس اطلاعات ذکرشده در این سایت، اولین پروژه از میان این 7 پروژه در ماه سپتامبر و آخرین پروژه هم در پاییز 2022 رونمایی خواهد شد. تاریخ دقیقی برای این پروژه های مختلف اعلام نشده است. در این بیانیه آتلوس اعلام نموده است که هواداران می توانند برای جشن 25 سالگی این سری در انتظار جند سورپرایز باشند.

در این بیانیه نوشته شده است: در سال 2021، مجموع فروش دنیای سری بازی پرسونا از مرز 15 میلیون فراتر رفت. ما می خواهیم از همه کسانی که طی این سال ها از ما حمایت و پشتیبانی نموده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. در ماه سپتامبر مجموعه بازی پرسونا 25 سالگی خود را جشن خواهد گرفت. برای ابراز قدردانی خود نسبت به شما، قصد داریم که 25 سالگی پرسونا را برای یک سال از سپتامبر 2021 تا پاییز سال 2022 جشن بگیریم. ما در این مدت رویدادهای مختلفی برگزار خواهیم کرد و همکاری ها و بعلاوه اطلاعات تازه بازی هایمان را هم نشان خواهیم داد. در آینده نزدیک رویدادهای ویژه ای را معرفی می کنیم. پس لطفا گوش به زنگ باشید.

سال گذشته هم شرکت سگا و آتلوس با عرضه نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Persona 4 Golden هواداران را سورپرایز کرد. فروش آن بازی روی استیم موفقیت آمیز بود و در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام شد که به شکل قابل توجهی بیشتر از انتظارات آن ها بوده است. این اثر در گذشته فقط برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا منتشر شده بود.

هرچند آتلوس اعلام نموده است که 7 معرفی مرتبط با پرسونا وجود خواهد داشت و سورپرایزهایی هم در این میان در نظر گرفته شده است اما این به معنای آن نیست که قرار است 7 بازی تازه معرفی گردد. در واقع، ممکن است برخی از این پروژه ها حتی بازی ویدیویی نباشند و به طریقی به پرسونا مربوط شوند. بعلاوه منابعی اشاره می نمایند که حداقل یکی از این پروژه ها یک بازی موبایلی خواهد بود که به وسیله Perfect World ساخته خواهد شد و قرار است در دنیا پرسونا 5 جریان داشته باشد.

بعلاوه ممکن است در میان این 7 معرفی پورت برخی از بازی های پرسونا هم در نظر گرفته شده باشد. برای مثال، معرفی پورت پرسونا 5 برای کامپیوتر و حتی برای کنسول های نینتندو سوییچ و ایکس باکس می تواند خبر عظیمی باشد. با این حال بهتر است انتظارات را در حد معقولی نگه داشت و این را در نظر گرفت که قرار نیست همه این 7 معرفی به بازی های ویدیویی مربوط باشد. با این حال، حتی اگر شانس بسیار اندکی وجود داشته باشد که یکی از این معرفی ها به قسمت بعدی این مجموعه یعنی پرسونا 6 ارتباط داشته باشد، در آن صورت می توانیم بسیار هیجان زده باشیم.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1215

به "25 سالگی سری بازی های پرسونا با 7 سورپرایز عظیم همراه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 سالگی سری بازی های پرسونا با 7 سورپرایز عظیم همراه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید