چرا گیمرها برای بازی کردن هزینه می کنند؟!

به گزارش جملات زیبا، رپرتاژ آگهی- تا همین چند سال پیش، نزدیک به 90 درصد از بازی های ویدیویی که در بازار منتشر می شدند دارای خط داستانی یکسان، بدون هیچ هیجان افزوده ای بودند که گیمر پس از یکبار به سرانجام رساندن آن، رغبت نمی کرد بازی را مجددا امتحان کند. اما حالا با خرید پول بازی والبته با عناوین مختلف برای بازی های مختلف، مثل خرید جم یا خرید سی پی، امکان خرید واستفاده از مدها، تجهیزات، آیتمها درون بازی یا همان بسته های الحاقی اضافی میسر شده و شما به عنوان یک گیمر می توانید با یک بار نصب کردن بازی، چندین بار به طرق مختلف از آن لذت ببرید.

چرا گیمرها برای بازی کردن هزینه می کنند؟!

منظور از خرید پول بازی چیست و چرا گیمرها از آن استفاده می کنند

در بیشتر بازی های ویدیویی اعم از گیم های مخصوص ویندوز، ایکس باکس، و پلی استیشن، کاربر می تواند با شارژ کردن اکانت (حساب کاربری) خود در بازی، به دنیایی از تجهیزات، مراحل اضافه و تکنیک های خاص دست پیدا کند و از بازی لذت دو چندانی ببرد. خرید سی پی بازی یا خرید جم بازی که هر دو به معنای خرید پول بازی هستند، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید یک بازی نو است. با خرید پول بازی بسیاری از گیم ها را می توان تا سالیان سال بازی کرد و هرگز از آنها خسته نشد.

خرید درون بازی با گیفت کارت

مهمترین و در عین حال ساده ترین روش خرید درون بازی، خرید گیفت کارت است. این راهکار پرداختی، به عنوان یکی از محبوب ترین روش های خرید امکانات از فروشگاه های بین المللی و مجازی محسوب می شود.

اگر از دستگاهی استفاده می کنید که از اندروید بهره میبرد، پس باید اکانت گوگل پلی داشته باشید. سپس با خرید گیفت کارت گوگل پلی و ردیم آن در اکانت گوگل پلی خود، اعتبار این اکانت را افزایش می دهید. از این به بعد می توانید با اعتبار اکانت گوگل پلی خود به راحتی اقدام به خرید درون بازی کنید.

در صورتیکه دستگاه در اختیار شما از سیستم عامل IOS استفاده می کند، شما نیازمند به خرید گیفت کارت اپل هستید. شما پس از خرید و ردیم گیفت کارت، اپل آیدی خود را شارژ کرده و از این اعتبار برای خرید درون بازی استفاده خواهید کرد.

در یه مورد دیگر برای خرید درون بازی برای بازی های اجرا شده روی کنسول های پلی استیشن، نیازمند به خرید گیفت کارت پلی استیشن هستید.

اهمیت خرید پول بازی در گیم های آنلاین

یکی دیگر از جنبه های مهم خرید جم بازی در فضای آنلاین، دسترسی به امکانات ویژه و ترفند های قدرتمندتر است که به شما این امکان را می دهد با قدرت بیشتری نسبت به دوستان خود در نبردهای آنلاین، بازی های ورزشی، بازی های اتومبیل رانی و غیره حاضر شوید. همچنین از نظر ظاهری نیز می توانید کاراکتر خود را با خرید سی پی شخصی سازی کنید و تا بی نهایت او را تغییر دهید!

خرید جم؛ سریع، مطمئن، مقرون به صرفه

گیمرهای موبایلی با عباراتی همچون خرید پول بازی، خرید جم، خرید سکه بازی و امثال آن آشنایی دارند. جم (GEM) پول رایج درون بازی های معروف و پرطرفدار در دنیای بازی های موبایلیست . خرید جم: همان خرید پول بازی در بازی هایی مانند فری فایر، کلش آف کلنز، بروال استارز، بو بیچ و کلش رویال است. نام گذاری پول بازی به نام جم دلیل خاصی ندارد و تنها سلیقه و نظر سازندگان بازی ها در این زمینه تاثیر گذار است.

خرید جم برای کدام بازی هاست؟

خرید جم برای به دست آوردن اعتبار و خرید درون بازی انجام می شود. کمپانی بازی سازی سوپرسل (Supercell) در بازی های خود از عنوان جم برای پول بازی استفاده می کند. اگر شما هم جزو طرفداران این کمپانی باشید، بدون شک، عنوان جم را مشاهده کرده اید. بازیهای پرطرفدار موبایلی که از عبارت جم برای پول درون بازی خود استفاده کرده اند اغلب محصول سوپرسل هستند اما لدرز موبایل و جم لدرز موبایل محصول سوپرسل نیستند.

بازی های ویدیویی تنها یک سرگرمی نیستند

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن پلتفمرهایی مثل اندروید و iOS، در گرافیک، طراحی، خط داستانی و شخصیت پردازی بازی های گوشی های هوشمند نیز تحولات بزرگی رخ داد و آنها را از یک بازیِ صِرف به یک سبک زندگی تبدیل کردند. مجذوب کنندهیت بازی های تلفن همراه آنقدر زیاد است که گیمرهای حرفه ای حساب ویژه ای روی آنها باز کرده اند و بیش از پیش چنین بازی هایی را جدی گرفته اند.

صرفه جویی در وقت با خرید سی پی بازی

با خرید جم بازی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید؛ اگر برای ایجاد یک دیوار دفاعی در یک بازی استراتژیک یک یا چند هفته زمان لازم داشتید، با خرید سی پی بازی خیلی راحت می توانید این زمان را به چند ثانیه کاهش دهید.

طولانی کردن بازی و اضافه کردن مجذوب کنندهیت های خارق العاده به آن

دی ال سی یا همان محتوای قابل دانلود (DLC) بسیاری از بازی ها این امکان را به وجود می آورند در کنار خط داستان اصلی بازی، چندین مرحله، کاراکتر و مجذوب کنندهیت های دیگر به گیم اضافه شود تا گیمر بتواند (بهتر است بگوییم بخواهد) مدت زمان بیشتری را صرف بازی کند. بیشتر دی ال سی ها با خرید پول بازی و شارژ کردن اکانت شما پس از نصب اولیه گیم قابل استفاده می شوند.

پول بازی را خریداری کنید و زودتر از دیگران بازی کنید!

یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی هایی که طراحان بازی های ویدویی با خرید سی پی به گیمرها می دهند، امکان دسترسی به نسخه نو گیم است! بسیاری از شرکت ها برای تشویق کاربران یا گیمرهای خود در جهت خرید جم بازی (تا حد مشخصی)، نسخه نو را به شکلی به آنها پیش فروش می کنند. این ویژگی سبب می شود تا تجربه بیشتری نسبت به سایر رقبای خود در نسخه نو پیدا کنید و هم اینکه دیگر منتظر انتشار عمومی بازی نمانید! این موضوع برای سری بازی های پرطرفدار مثل فیفا، فارکرای، کالاف دیوتی و غیره بیشتر صدق می کند.

امکان تغییر نام کاربری بدون محدودیت تنها با خرید پول بازی

بازی هایی مثل کالاف دیوتی موبایل، پابجی و کلش آو کلنز، محدودیتی در تغییر نام کاربری (کاراکتر) ایجاد کرده اند. گیمرها تنها دو بار می توانند نام کاربری خود را تغییر دهند، حال اینکه با خرید سی پی کالاف دیوتی یا خرید جم بازی کلش آو کلنز، خیلی راحت می توانید این محدودیت را کنار بزنید و هر روز یک نام کاربری نوی برای خود دست وپا کنید!

اعمال تخفیف های آینده با خرید پول بازی

با خرید پول بازی، نه تنها در همان لحظه می توانید از مزایای افزوده آن استفاده کنید، بلکه در بیشتر مواقع این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که نسخه های بعدی گیم را با تخفیف های قابل توجهی تهیه کنید.

سیاست های مختلفی در پس خرید جم درون بازی وجود دارند و طراحان بازی ها برای جبران کمبود منابع مالی خود، هر از چندگاهی آفرهای ویژه ای به کاربران ارائه می دهند. برای مثال، با خرید این بسته های پیشنهادی به غیر از تعداد مشخصی که جم یا سی پی خریداری می کنید، تخفیف چند ده درصدی هم برای خرید نسخه های آینده بازی برای شما در نظر گرفته می شود. پس هربار که بازی را اجرا می کنید، به محض دیدن آفرهای ویژه خیلی سریع از آن عبور نکنید، ممکن است با یک خرید چندین محصول را با تخفیف های ارزنده ای خریداری کنید!

مثال های عینی از مزایای خرید پول بازی

حال که با مزایا و ویژگی های خرید جم بازی ها آشنا شدید، بد نیست نگاهی دقیق تر بیاندازیم به بازی های مطرحی که در آنها این امکان برای شما گیمرها میسر شده تا با صرف هزینه ای اندک به قابلیت های جالبی دست پیدا کنید.

  1. بازی فیفا: با خرید پول بازی فیفا، امکاناتی مثل تیم های کلاسیک دهه های 60 تا 90 میلادی برای شما باز خواهند شد
  2. بازی کالاف دیوتی: CP مخفف عبارت Combat Power بوده و در لغت به معنای قدرت رزمی ترجمه می شود. سی پی کالاف؛ پول یا ارز رایج درون بازی کالاف دیوتی است که با آن می توانید در امکانات مورد نظر در بازی را خریداری کنید. امکاناتی که با سی پی کالاف دیوتی موبایل قادر به خرید آنها هستید شامل موارد زیر هستند:
  • قابلیت انجام بازی در مود پریمیوم و خاص
  • افزایش و ارتقا قدرت مبارزه در جنگ ها
  • نقشه های ترکیبی (چند جانبه)
  • اسکین های حرفه ای و مدرن
  • ابزار و اسلحه های هوشمند و پیشرفته
  • و …
  • علاوه بر این موارد، شما با هزینه کردن سی پی می توانید امکاناتی را که در بازی در اختیار دارید ارتقا دهید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل کافیست درون بازی وارد فروشگاه شده و هر چقدر که نیاز دارید خریداری کنید.
  1. بازی کلش آو کلنز: با خرید جم بازی کلش آو کلنز، بسیاری از به روزرسانی هایی که هفته ها طول می کشند را می توانید در عرض چند ثانیه تمام کنید
  2. بازی پابجی: با خرید یو سی بازی پابجی می توانید در رقابت های رویال پس شرکت کنید و مشخصات کاراکتر خود را - از نوع لباس و زره گرفته تا مدل مو و اسلحه و غیره - تغییر دهید.

خرید پول بازی راهی آسان برای لذت دو چندان بردن از دنیای گیمینگ

بسیاری از بازی های آنلاینی که در پلتفرم های گوشی های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی اجرا می شوند، در ابتدا به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می گیرند. تنها راه کسب درآمد شرکت های بازی سازی، فروش پول درون بازی ها است و از این طریق می توانند ویژگی های نوی را به بازی اضافه کنند.

همانطور که در این پست مشاهده کردید، با صرف هزینه بسیار اندک می توانید یک عنوان بازی را به روش های مختلف به پایان برسانید و به مراحل جانبی بی شماری دست پیدا کنید. همگی این ویژگی ها به علاوه خصوصیات مجذوب کننده دیگر تنها از راه خرید پول بازی امکان پذیر است و گیمرهای ایرانی نیز می توانند خیلی راحت دست به این کار دست بزنند.

برگرفته از فروشگاه اینترنتی آی گیم (https://igame.ir/)

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1524

به "چرا گیمرها برای بازی کردن هزینه می کنند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا گیمرها برای بازی کردن هزینه می کنند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید