یک قدم به سمت آینده

به گزارش جملات زیبا، جیپ به دنبال موفقیت حداکثری در بازار و همچنین تبلیغات خود بوده و نگاهی به جاده های پیش رو دارد.تبلیغ جاده پیش روی این کمپانی که برای گرامیداشت هشتادسالگی اش و همچنین نیم نگاهی به آینده طراحی شده کانسپت واگونییر، گرند چروکی L جدید و رانگلر 4xe پلاگین هیبریدی را برجسته می نماید.

یک قدم به سمت آینده

به گزارش خبرنگاران، رانگلر 4xe پلاگین هیبریدی آغازی بر آینده الکتریکی شده جیپ است زیرا رئیس جهانی این شرکت گفته تمامی محصولات جیپ در سال های پیش رو با قوای محرکه الکتریکی شده نیز عرضه خواهند شد و جیپ تکنولوژی سبز و دو دیفرانسیل را وارد مرحله جدیدی خواهد نمود.

جیپ به همین موارد بسنده نکرده و در وب سایت خود تیزری از رانگلر الکتریکی کانسپت را منتشر کرده است. این خودرو به عنوان بخشی از برنامه سفری جیپ در مواب یوتا معرفی خواهد شد.

جیپ فعلاً اشاره ای به مشخصات این خودروی مفهومی نداشته اما در تیزر منتشر شده شاهد چهره آشنای رانگلر هستیم البته بعضی تغییرات اتفاق افتاده که از جمله آن ها می توان به جلوپنجره کاملاً بسته رانگلر الکتریکی اشاره نمود.

همچنین به نظر می رسد این خودرو دارای مجموعه باتری ای است که به سه بخش مختلف تقسیم شده است.

جیپ همچنین صندلی های شارژ خورشیدی را به نمایش گذاشته که برای حمایت از محصولات الکتریکی شده این خودروساز بکار خواهند رفت.

این صندلی ها در محل های خارج از جاده همچون مواب، یوتا و روبیکان تریل در کالیفرنیا نصب خواهند شد.

همچنین تبلیغ جاده پیش روی جیپ نشان دهنده دستیار رانندگی فعال هندزفری است که اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود. این سیستم نیمه خودران سطح 2 در گرند چروکی L معرفی می شود.

این خودروساز آمریکایی همچنین به بعضی ویژگی های گرند واگونییر اشاره داشته و گفته که مشتریان می توانند انتظار سرویس های بسیار عالی و تجربه مالکیت متمایزی را داشته باشند.

این موضوع مهمی است زیرا گرند واگونییر شاسی بلند لوکسی است که با کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور قابل مقایسه می باشد البته شاسی بلند جیپ برخلاف رقبا به وسیله نمایندگی های عادی به فروش خواهد رسید و این موضوعی قابل تأمل خواهد بود البته جیپ برای ایجاد وضعیتی خاص تر اقدام به تأسیس نمایندگی های تائید شده واگونییر می نماید تا سرویس ها و خدمات فروش و پس از فروش درجه یکی به مشتریان ارائه شود.

تعداد بازدید : 50

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 959

به "یک قدم به سمت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قدم به سمت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید