گوشی عجیب Doogee S98 با دوربین دید در شب

به گزارش جملات زیبا، شرکت Doogee میخواهد گوشی هایی تحت عنوان سری S98 را روانه بازار کند. به تازگی بعضی از مشخصات گوشی های این سری افشا شده است.

گوشی عجیب Doogee S98 با دوربین دید در شب

به گزارش خبرنگاران، اخیراً وبسایت خبری gsmarena به طور انحصاری گزارش نموده بود که شرکت مدیاتک در حال کار بر روی یک تراشه 6 نانومتری نو با کد Next-G است. این تراشه در اواخر سال معرفی خواهد شد و شرکت Doogee یکی از اولین برند هایی است که از آن استفاده می نماید. اکنون یک منبع موثق افشانموده که از بین محصولات این شرکت، این گوشی های هوشمند Doogee سری S98 خواهند بود که از این تراشه ساخت مدیاتک استفاده می نمایند.

شرکت Doogee میخواهد سه گوشی از این سری را عرضه کند. این سری شامل مدل پایه S98 و S98 Pro و S98 Ultra می گردد. انتظار می رود نسخه های Pro و Ultra در ماه آوریل یا می 2022 به صورت رسمی عرضه شوند. این در حالی است که پیش بینی ها حاکی از عرضه مدل پایه S98 در ماه مارس است و در ادامه قصد داریم به معرفی تعیینات کامل این دستگاه بپردازیم.

گوشی هوشمند Doogee S98 به پردازنده Helio G96 مجهز شده و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 خواهد بود. در کنار حافظه داخلی، یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است. در خصوص نرم افزار این دستگاه می دانیم که روی سیستم عامل اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد. شرکت Doogee اعلام نموده که تا حداقل سه سال به روزرسانی های نسخه اندروید را ارائه می نماید.

گوشی S98 دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی LCD با کیفیت تصویر FullHD+، محافظ گوریلا گلس و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ می باشد. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره ای دیده می گردد که در آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی Samsung S5K3P9SP برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس قرار گرفته است.

از نکات برجسته این گوشی آینده استفاده از نمایشگر ثانویه در پنل پشتی است. این نمایشگر به شکل دایره است و ما را به یاد گوشی Huawei P50 Pocket می اندازد. گفته شده که این صفحه از تصاویر پس زمینه سفارشی پشتیبانی می نماید و بعلاوه به کاربران امکان می دهد با دوربین های پنل پشتی عکس سلفی نیز بگیرند.

در پنل پشتی گوشی Doogee S98 یک سیستم سه گانه دوربین قرار گرفته است. این سیستم شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 130 درجه می گردد. سومین دوربین از این مجموعه، یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی IMX350 سونی می باشد. در کنار این دوربین های یک فلش LED در زیر صفحه نمایش دایره ای قرار گرفته است. به جز این فلش، دو چراغ دید در شب مادون قرمز نیز در زیر دوربین اصلی، واقع در سمت راست نمایشگر ثانویه، در نظر گرفته شده است.

گوشی Doogee S98 دارای ضخامت 15.5 میلی متر و وزن 320 گرم خواهد بود. انرژی دستگاه به وسیله یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 وات و شارژ بی سیم 15 وات، تأمین می گردد. در خصوص طراحی این دستگاه نیز گفته شده که دارای سه گزینه رنگی Champagne Gold، قرمز شاه بلوطی و خاکستری نقره ای می باشد.

از دیگر ویژگی های برجسته Doogee S98 می توان به حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار قاب، مقاومت IP68/69K در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و گواهینامه MIL-STD-810G اشاره نمود. این گوشی بعلاوه دارای یک کلید قابل تنظیم در قاب سمت چپ قاب است. از نکات خاص این گوشی نداشتن جک 3.5 میلی متری هدفون می باشد.

علاوه بر اینها، این گوشی هوشمند با قابلیت های اتصال گوناگونی از جمله وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1 و NFC (در برخی از منطقه ها) عرضه می گردد. البته گفتنی است که این دستگاه قابلیت اتصال 5G ندارد.

هنوز تعیین نیست که گوشی Doogee S98 با چه قیمتی روانه بازار می گردد، اما از آنجایی که انتظار می رود در ماه آینده میلادی به طور رسمی عرضه گردد، ممکن است در روز های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و بازار های عرضه آن بشنویم.

چنان که گفتیم دو مدل دیگر از این سری یک تا دو ماه پس از مدل پایه عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی زیادی در خصوص Doogee S98 Pro و S98 Ultra نداریم، اما گفته شده که برای دوربین مدل پرو یک سنسور دید در شب Starlight عرضه می گردد، در حالی که مدل اولترا دارای یک دوربین حرارتی است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1535

به "گوشی عجیب Doogee S98 با دوربین دید در شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی عجیب Doogee S98 با دوربین دید در شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید