کیم جونگ اون حالش خوب است

به گزارش جملات زیبا، در پی گزارش های اطلاعاتی مبنی بر وخیم بودن شرایط جسمانی رهبر کره شمالی و نبودش در ملأ عام از 11 آوریل گذشته، کیم جونگ اون برای پاسخ به گزارش های منتشر شده درباره مساعد نبودن شرایط جسمانی اش پیامی را به بشار اسد فرستاد.

کیم جونگ اون حالش خوب است

به نقل از سی ان ان عربی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز چهارشنبه پیغامی را به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه فرستاد تا به گزارش ها و شایعات درباره وخیم بودن شرایط جسمانی خود انتها دهد.

نامه اون به اسد به عنوان پاسخی به پیغام محبت آمیز ای بود که رئیس جمهوری سوریه به مناسبت صد و هشتمین سالروز تولد کیم سونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی ارسال نموده بود.

این پیغام تنها اشاره به زنده بودن رهبر کره شمالی است در حالیکه گزارش های خبری آمریکایی معتقدند وی به کما رفته است در این رابطه بسیاری از رسانه های جهانی تا کنکاش و بحث درباره سرنوشت رهبر کره شمالی و جانشین احتمالی او در این کشور منزوی که با مشت آهنین حکومت می نماید، پیش رفتند.

این خبر سی ان ان عربی به نقل از رسانه رسمی کره شمالی اما تعیین ننموده که این پیغام اون به صورت پروتکل اوتوماتیک ارسال شده یا اینکه باید اجازه رهبر کره شمالی را هم به دست می آورده است.

این در حالی است که رسانه های کره جنوبی وخامت جسمانی رهبر کره شمالی را تکذیب کردند و افزودند، بعد از عمل جراحی که داشته او بهبود یافته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 474

به "کیم جونگ اون حالش خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون حالش خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید