کمک نجومی شاهزاده میلیاردر سعودی برای مبارزه با کرونا

به گزارش جملات زیبا، ایسنا نوشت: شاهزاده میلیاردر سعودی گفت که با اختصاص حدود 30 میلیون دلار آمریکا، از تلاش ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا حمایت می کند.

کمک نجومی شاهزاده میلیاردر سعودی برای مبارزه با کرونا

به گزارش العربیه، سازمان بشردوستانه الولید، در بیانیه ای بیان نمود، اعلام تخصیص 30 میلیون دلار آمریکا برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا پس از آن صورت گفت که ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی، تعدادی از دارایی هایی خود را که تحت اختیار دولت عربستان واقع شده است، برای حمایت از تلاش های این کشور جهت مقابله با شیوع ویرس کرونا در نظر گرفت.

ولید بن طلال در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: ما باید تمامی توان و منابعمان را برای مقابله با ویروس کرونا جمع کنیم و در زمانی که شماری از کشورهای پیشرفته با بحران همه گیری این ویروس دست و پنجه نرم می کنند، ما نباید کشورهای در حال توسعه آفریقا و کشورهای نیازمند خاورمیانه را فراموش کنیم.

بن طلال در ادامه افزود: موسسه بشردوستانه الولید در حمایت از طرح های توسعه محور و انسانی برای افراد بسیار نیازمند سابقه طولانی دارد و 40 سال به آنها کمک ارائه شده است و تاکید می کنیم که ما به این راستا در مقابله با ویروس کرونا ادامه خواهیم داد. این موسسه به حمایت خود از کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا ادامه می دهد و بخش اعظمی از آن برای حمایت از ابتکارعمل های متعدد و چندین طرح در سر تا سر منطقه اختصاص یافته است که از جمله آنها ارائه کمک جهت بهبود شبکه آب رسانی و نیز فاضلاب ها و همچنین تقویت مفهوم نظافت بهداشتی در جوامع نیازمند، ساخت منازل و بازسازی مساکن آسیب دیده برای کمک به حل مشکل افزایش ساکنان در محله های فقیرنشین و اجرای فاصله گذاری اجتماعی است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 480

به "کمک نجومی شاهزاده میلیاردر سعودی برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک نجومی شاهزاده میلیاردر سعودی برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید