کریستیانو رونالدو در تست پزشکی النصر؟

به گزارش جملات زیبا، امروز وقتی مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان در یک مصاحبه تایید کرد این باشگاه در حال مذاکره با کریستیانو رونالدو است و میخواهد با یک قرارداد بزرگ او را راهی عربستان کند معین شد که شایعات روز های اخیر دور از واقعیت نبوده است.

کریستیانو رونالدو در تست پزشکی النصر؟

در تازه ترین تحولات در این باره شبکه CBS مدعی شد به اخباری دست یافته که نشان می دهد باشگاه النصر در حال برنامه ریزی برای انجام تست های پزشکی از رونالدو است. به این ترتیب به نظر می رسد کریستیانو تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارد.

سالازار، مدیر ورزشی النصر، امروز گفته بود مذاکرات بین این باشگاه و کریستیانو رونالدو ابعادی بزرگ دارد. شکی نیست که مذاکراتی طولانی بین دو طرف در جریان خواهد بود تا کریستیانو موافقت خود را با این انتقال بزرگ اعلام کند. تا اینجا می دانیم طرف عربستانی پیشنهادی 200 میلیون یورویی روی میز گذاشته است، ولی روزنامه انگلیسی سان می گوید ستاره پرتغالی هنوز تصمیم نهایی را برای پیوستن به النصر نگرفته است.

ولی باشگاه عربستانی گویا به انجام شدن این انتقال اطمینان دارد. به گزارش CBS این باشگاه از یک مرکز تست های پزشکی در این کشور تاریخی برای حضور کریستیانو رونالدو رزرو نموده و حتی اتاق هایی در یک هتل برای اسکان همراهان و نمایندگان کریستیانو تدارک دیده است. بر اساس این گزارش مدیران النصر خوشبین هستند و احتمال می دهند بتوانند انتقال کریستیانو به این باشگاه را در آغاز بازه زمانی جابجایی زمستانی نهایی نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1669

به "کریستیانو رونالدو در تست پزشکی النصر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو در تست پزشکی النصر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید