کره جنوبی: به اظهارات ترامپ پاسخ نمی دهیم

به گزارش جملات زیبا، دفتر رئیس جمهور کره جنوبی خاطرنشان کرد به حملات لفظی اخیر رئیس جمهور سابق آمریکا پاسخی نخواهد داد.

کره جنوبی: به اظهارات ترامپ پاسخ نمی دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت کره جنوبی روز دوشنبه به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا علیه مون جائه این واکنش نشان داد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه راشا تودی، دفتر مون در پاسخ به حملات لفظی اخیر ترامپ اعلام نمود: پاسخ دادن به اظهارات رهبران خارجی سابق را مناسب نمی دانیم.

ترامپ روز آدینه در اظهاراتی علیه رئیس جمهور کره جنوبی، او را یک رهبر و مذاکره کننده ضعیف توصیف نموده و با اشاره به عدم پرداخت هزینه های لازم برای حضور نیروهای آمریکایی در این کشور، آن را کلاهبرداری نظامی درازمدت از آمریکا دانست.

رئیس جمهور سابق آمریکا اضافه نمود، کره جنوبی دهه ها با ما مانند احمق ها رفتار نموده است و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، هرگز برای مون ارزشی قائل نشده است.

این اظهارات تند ترامپ پس از آن بیان شد که مون در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز، با اشاره به بی ثمر ماندن مذاکرات ترامپ و کیم گفت: او مسئله را به حاشیه کشاند و در پیشبرد آن ناموفق ماند.

رئیس جمهور کره جنوبی در این مصاحبه گفت: امیدوارم نام [جو] بایدن به عنوان رئیس جمهوری تاریخی ثبت گردد که پیشرفتی واقعی و غیرقابل بازگشت را برای خلع سلاح کامل و ایجاد صلح در شبه جزیره کره موجب شد.

رئیس جمهور کره جنوبی همچنین درخواست های ترامپ درخصوص هزینه های دفاعی مشترک را غیرمنطقی دانست و توافق کشورش با دولت بایدن ظرف 46 روز را نشانه تعهد او به متحدان آمریکا توصیف کرد (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1082

به "کره جنوبی: به اظهارات ترامپ پاسخ نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی: به اظهارات ترامپ پاسخ نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید