کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند

به گزارش جملات زیبا، کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند. این خبر را سرگئی کوگوگین، مدیر کل کارخانه کاماز در حاشیه در همایش مالی بین المللی سن پترزبورگ - SPIEF - خاطرنشان کرد. او گفت که کنسرسیوم روسی با ایران در حال همکاری است. در نتیجه این همکاری، کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند.

کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند

بیت ران - سرگئی کوگوگین گفت: ما در حال همکاری با ایران هستیم. از پاییز همکاری خود را با کارخانه مونتاژ رخش خودرو دیزل (Rakhsh Khodro Diesel) در تبریز تمدید کردیم.

هر ماه خودروها به صورت محموله ها ارسال می شوند. کامیون های روسی کاماز هم اکنون در محل رخش خودرو دیزل مونتاژ و وارد جاده های ایران می شوند. کامیون های روسی کاماز امروزه در ایران تقاضای زیادی دارند.

شراکت کارخانه کاماز با ایران در سال 2005 و با امضای قرارداد مجوز برای ارائه حق مونتاژ 3 برند کامیون های سنگین (بر اساس سیستم SKD) و فروش آنها در ایران با حجم 3 هزار دستگاه در سال شروع شد. اما این همکاری ها به علت فشار تحریم های شدید غرب قطع شد.

همایش بین المللی مالی سنت پترزبورگ از 14 تا 17 ژوئن (24 تا 27 خرداد) برگزار می گردد. سال جاری موضوع اصلی و شعار این همایش، توسعه مستقل اساس یک دنیا عادلانه است. بیایید کوشش ها را به خاطر نسل های آینده یکی کنیم است.

رخش خودرو دیزل از سال 1382 نماینده رسمی مونتاژ کامیون های روسی کاماز در ایران است. اما به علت تحریم ها گویا همکاری این شرکت با KAMAZ برای مدتی متوقف شد. حال مدیر عامل KAMAZ اعلام نمود که رخش خودرو دیزل فراوری و مونتاژ کامیون های این برند در تبریز را دوباره در دستور کار دارد.

راهنمای خرید لاستیک دولتی به قیمت کارخانه / آموزش مرحله به مرحله

قیمت دنا پلاس دستی چگونه معین شد؟ / جزئیات قیمت گذاری ایران خودرو

قیمت دنا پلاس ایران خودرو قانونی است؟ / شرح ایران خودرو

نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد / به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

فهرست قیمت محصولات سایپا اعلام شد / خرداد 1402

گزارش بازار خودرو / رکورد افزایش قیمت شاهین در 2 روز

منبع: بیت ران
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1742

به "کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون های روسی کاماز در ایران مونتاژ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید