ژان میشل فرودون از عباس کیارستمی می گوید

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - ژان میشل فرودون شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال در صفحه مجازی جشنواره جایزه بین المللی عکس5 به صورت زنده درباره عباس کیارستمی و عکس های این هنرمند صحبت می نماید.

ژان میشل فرودون از عباس کیارستمی می گوید

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده مستند ساز، عکاس و دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس5 گفت: امسال تصمیم گرفتیم یک سری لایو های تخصصی در حوزه عکاسی و عباس کیارستمی در صفحه مجازی جشنواره برگزار کنیم و تا به امروز هنرمندان ایرانی و خارجی از جمله مریم زندی، ابراهیم حقیقی، ساسان توکل فارسانی، روبرت ونکوزولد، ریچارد تاچمن، آیاکو تاکائیشی، دامیانو درونیاک، روی کاهمن، مورات گرمن و... در این لایوها حضور داشتند و درباره مباحث مهم عکاسی صحبت نموده اند.

وی در ادامه بیان نمود: یکی از مهم ترین اتفاق های امسال حضور ژان میشل فرودون در یکی از لایوهای زنده است که یکی از سمبل های فرهنگی کشور فرانسه، عکاس، محقق سینما و رئیس سابق کایه دو سینما است که قرار است در این لایو در خصوص کتاب عکس های عباس کیارستمی که به تازگی منتشر نموده است برای اولین بار در ایران صحبت کند.

این عکاس اضافه کرد: قبل از این در یکی از شبکه های فرانسه درباره این کتاب صحبت نموده بود ولی برای اولین بار شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال ساعت 19 در صفحه مجازی جشنواره با عنوان 5photoaward به صورت زنده درباره این کتاب و عباس کیارستمی صحبت می نماید.

وی در سرانجام گفت: همچنین امسال مستندی از این هنرمند که درباره عباس کیارستمی است در افتتاحیه جشنواره نمایش داده می گردد.

عوامل این پروژه عبارتند از: مهدی شادی زاده موسس، دبیر، صاحب امتیاز، عضو شورای سیاست گذاری جشنواره عکس 5، علیرضا شادی زاده عضو شورای سیاست گذاری و صاحب امتیاز، فرهود نصیری عضو شورای سیاست گذاری، صاحب امتیاز و عکاس، فیلیپ آیش هورن دبیر بخش بین الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریا آیش هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری هنری، بیتا مشعشعی فکور مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1103

به "ژان میشل فرودون از عباس کیارستمی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژان میشل فرودون از عباس کیارستمی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید