پژو 207 دستی سقف شیشه ای به جای تارا دستی ، طرح تبدیل اختیاری نو ایران خودرو

به گزارش جملات زیبا، متقاضیان خرید تارا دستی با اولویت های پاییز 1402 ویژه طرح عادی می توانند در صورت لزوم پژو 207 دستی سقف شیشه ای از ایران خودرو تحویل بگیرند.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای به جای تارا دستی ، طرح تبدیل اختیاری نو ایران خودرو

بیت ران - ایران خودرو شرایط تبدیل اختیاری خودرو در طرح عادی را گفت. این شرایط مختص متقاضیانی است که اولویت های تحویل خودرو آنها مربوط به پاییز سال جاری است.

ایران خودروطی بخشنامه ای به نمایندگی های خود گفت که شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی فراهم شد. این شرایط تحویل زوتر از موعد به صورت اختیاری ایجاد شد. یعنی تبدیل تارا دستی به 207 دستی سقف شیشه ای برای هیچکدام از متقاضیان اجباری نیست.

صرفاً افرادی که تمایل دارند زودتر خودرو خود را از ایران خودرو تحویل بگیرند، می توانند از شرایط این تحویل زودتر از موعد بهره مند شوند.

اما برای تبدیل تارا دستی به پژو 207 دستی سقف شیشه ای باید چه کاری انجام داد؟ ایران خودرو می گوید متقاضیان تارا دستی 7 روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

ایران خودرو ظاهراً این شرایط تحویل زودتر از موعد را به متقاضیان واجد شرایط به صورت پیامک نیز اطلاع رسانی نموده است. اما اگر متقاضیان تمایلی به دریافت خودرو تبدیلی ندارند، ایران خودرو شرایط برای دریافت خودرو ثبت نامی را متعاقباً اعلام خواهد نمود.

این برنامه فروش با کد 105898 از سوی ایران خودرو اعلام شد. گفتنی است که تحویل 207 دستی سقف شیشه ای هم از سوی این خودروساز داخلی، 90 روزه است.

متقاضیان دنا پلاس توربو دستی 12 روز مهلت دارند

قانون واردات خودروهای کارنموده به دولت ابلاغ شد

تسلا سایبرتراک 1.9 میلیون خریدار دارد / صف انتظار به 5 سال رسید!

شاین مکس هیبریدی ایران خودرو 4 ماه دیگر به بازار می آید

مونتاژ خودرو در خطوط فراوری قدیمی، پرسودترین کار در صنعت خودروسازی ایران

منبع: بیت ران
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1756

به "پژو 207 دستی سقف شیشه ای به جای تارا دستی ، طرح تبدیل اختیاری نو ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 دستی سقف شیشه ای به جای تارا دستی ، طرح تبدیل اختیاری نو ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید