پوستر نمایش پایین سمت چپ رونمایی شد

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - طی مراسمی پوستر نمایش پایین سمت چپ به نویسندگی و کارگردانی هادی محرابی با طرحی از مهدی کیانی رونمایی شد.

پوستر نمایش پایین سمت چپ رونمایی شد

در این مراسم مهسان بهرامی تهیه کننده نمایش پایین سمت چپ گفت: بعد از حضور در جشنواره تئاتر دانشگاهی و بعلاوه حضور در جشنواره مهرواله، به استقبال و درخواست مخاطبان بر آن شدیم که برنامه اجرای عموم را سرعت ببخشیم.

از آنجایی که ترافیک اجراها بعد از واکسیناسیون سراسری به بیشترین حد خود رسید، ما نیز از این قاعده مستثنا نشدیم اما با این حال خوشبختانه شرایط فراهم شد که اجرا را به صحنه برسانیم.

پایین سمت چپ پیش از این پیروز به دریافت عناوین و جوایزی از جمله دیپلم افتخار، تندیس و جایزه برترین نمایش ،دیپلم افتخار، تندیس و جایزه برترین کارگردانی، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه برترین طراحی صحنه و دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی نور در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بخش منطقه ها شده است، بعلاوه این اثر در جشنواره مهرواله به عنوان اثر برگزیده انتخاب و جایزه برترین کارگردانی، جایزه برترین نمایشنامه، جایزه برترین طراحی صحنه این جشنواره را دریافت نموده است

این اثر با بازی هنرمندانی چون مریم بابایی، امین ناطقی، شقایق جمشیدی، محمد جواد یزدانی، محمد نهاردانی، فرنیا اسماعیلی، هادی محرابی و مهسان بهرامی و با مشاور و برنامه ریزی ملیکا صدقی، مدیریت صحنه فرنیا اسماعیلی، سعید رحمانی، طراح صحنه هادی محرابی، طراحی نور محمدحسین کلاهکج، طراحی گریم سپهر بهرامیان، طراحی لباس مریم بابایی و با همراهی مجید فرهمند و محمد حسن پور به عنوان دستیار نور و محمد محرابی، وحید یزدانی به عنوان سازندگان دکور از 25 آذرماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهد رفت.

هم اکنون امکان خرید اینترنتی بلیت این نمایش به وسیله وبسایت تیوال امکان پذیر است. بعلاوه اهالی رسانه، عکاسان، خبرنگاران و منتقدان می توانند به وسیله سامانه رزرو آنلاین https://res.planfilm.ir/ برای تماشای اثر اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1419

به "پوستر نمایش پایین سمت چپ رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر نمایش پایین سمت چپ رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید