والنسیا 2 - 0 بارسلونا؛ والورده کجایی که یادت بخیر!

به گزارش جملات زیبا، والنسیا با ارائه نمایشی درخشان 0-2 بارسلونا را مغلوب کرد.

والنسیا 2 - 0 بارسلونا؛ والورده کجایی که یادت بخیر!

با سفر به اسپانیا در تابستان از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از نمایش ضعیف در خانه ایبیزا و صعود در دقیقه 94، بارسلونا امروز نیز در خانه والنسیا حرفی برای گفتن نداشت و اگر درخشش مارک آندره تراشتگن نبود، شاید شکست بارسا مقابل والنسیا سنگین تر هم می شد.

والنسیا بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه 11 و با خطای جرارد پیکه روی گایا، صاحب یک ضربه پنالتی شد که تراشتگن با عکس العملی فوق العاده ضربه مکسی گومز را مهار کرد و دروازه بارسلونا را نجات داد تا بهترین موقعیت والنسیا برای گلزنی از دست برود.

دقایقی بعد و روی حملات همه جانبه والنسیا، سرخی روبرتو به اشتباه در حال باز کردن دروازه خودی بود اما تراشتگن این بار توپ را روی خط مهار نموده و باز هم دروازه را بسته نگه داشت.

در دقیقه 27 بارسلونا در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه زیبای لیونل مسی با اختلاف کمی از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت.

اما سه دقیقه بعد والنسیا می توانست به گل اول دست یابد، اما ابتدا ضربه گومز از سمت چپ بعد از عکس العمل تراشتگن به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند نیز این بار هم دروازه بان آلمانی ضربه چکشی گامیرو را به زیبایی مهار کرد.

دقایقی بعد کوکولین از فاصله ای دور دروازه بارسا را تهدید کرد، اما تراشتگن ضربه او را مهار کرد و در ریباند نیز گامیرو در استفاده از موقعیت ناتوان بود تا نیمه نخست علیرغم رجحان محسوس والنسیا و با درخشش خیره کننده تراشتگن، با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

اما والنسیا نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و بالاخره به گل رسید. روی دفع توپ اشتباه جرارد پیکه، مکسی گومز در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به یوردی آلبا به گل اول والنسیا تبدیل گشت.

در دقیقه 58 و روی پاس پشت پای گریزمان، لیونل مسی می توانست گل تساوی بارسلونا را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی و محکم او با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.

در دقیقه 69 و روی ارسال آنتوان گریزمان، لیونل مسی این بار بخت خود را برای گلزنی با ضربه سر امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 74 این بار کاپیتان آرژانتینی بارسلونا می توانست با یک ضربه ایستگاهی دروازه والنسیا را تهدید کند، اما ضربه او با واکنش زیبای دومنک همراه شد.

اما در دقیقه 77 والنسیا به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال عرضی تورس، این بار مکسی گومز در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق تیر خلاص را شلیک کرد.

در دقیقه 93 ضربه لیونل مسی از سمت چپ محوطه با مهار دومنک همراه شد تا والنسیا در نهایت در این ملاقات با نتیحه 0-2 پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 156

به "والنسیا 2 - 0 بارسلونا؛ والورده کجایی که یادت بخیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والنسیا 2 - 0 بارسلونا؛ والورده کجایی که یادت بخیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید