هیات گردشگری فرانسه به ایران سفر کردند

به گزارش جملات زیبا، هیات گردشگری فرانسه امروز وارد تهران می گردد تا درباره سرمایه گذاری و تعاملات گردشگری با ایران رایزنی کند.

هیات گردشگری فرانسه به ایران سفر کردند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گفته مرتضی رحمانی موحد، این هیات 18 نفره از بخش های هتل سازی، اکوتوریسم، گردشگری سلامت و فرهنگی فرانسه هستند که متعاقب سفر اخیر دو وزیر کشاورزی و تجارت این کشور به ایران، سفری سه روزه به تهران خواهند داشت. وی با اشاره به برنامه سفر این هیات تجاری گردشگری فرانسه گفت:

این هیات در طول مدت حضورشان در کشورمان با همتایان ایرانی خود ملاقات خواهند داشت و در نشستی مشترک با بخش خصوصی و فعالان گردشگری دو کشور نیز مقررات و ضوابط گردشگری و سرمایه گذاری ایران تشریح خواهد شد. بازدید از بناهای تاریخی اطراف تهران نیز جزو برنامه آنها در طول سفر کوتاه مدت شان خواهد بود تا با برداشت خوبی کشور ما را ترک نمایند.

رحمانی موحد با یادآوری اینکه سفر این هیات گردشگری برای نخستین بار است که اتفاق می افتد، اظهار کرد:

در ملاقات اخیر دو وزیر فرانسه با سلطانی فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تمایل و آمادگی فرانسوی ها برای اعزام چنین هیاتی اعلام شد که اکنون این برنامه با مشارکت و همکاری سفارت فرانسه در ایران اجرا می گردد.

ماه گذشته وزرای کشاورزی و تجارت فرانسه در رأس هیاتی 150 نفره از مشاوران در امور بازرگانی خارجی و جهانگردی و صاحبان شرکت ها و صنایع بزرگ این کشور به ایران سفر کردند. فرانسه پس از توافق های هسته ای ایران با 1+5 هشدار درباره سفر اتباع خود به ایران را حذف نموده و روابط خود را با ایران گسترش داده است. منبع: دنیای اقتصاد

منبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 136

به "هیات گردشگری فرانسه به ایران سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات گردشگری فرانسه به ایران سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید