هواپیمایی کانادا کلیه پروازهای ایتالیا را متوقف کرد

به گزارش جملات زیبا، به دنبال تشدید بحران کرونا در ایتالیا، شرکت هواپیمایی کانادا (ایر کانادا) از توقف کلیه پروازهای خود به، از این کشور اروپایی اطلاع داد.

هواپیمایی کانادا کلیه پروازهای ایتالیا را متوقف کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی تشدید شیوع ویروس کرونا در ایتالیا که به مرگ بیش از 630 نفر در این کشور منجر شده، شرکت ایر کانادا روز سه شنبه خاطرنشان کرد کلیه پروازهای این شرکت از، به ایتالیا از فردا چهارشنبه تا خاتمه ماه آوریل (اواسط اردیبهشت) متوقف خواهد شد.

امروز سه شنبه یک پرواز شرکت هواپیمایی کانادا به مقصد ایتالیا از تورنتو به رم اجرا شده و فردا چهارشنبه نیز یک هواپیما از رم راهی مونترال خواهد شد که این دو پرواز در واقع آخرین پروازهای هواپیمایی کانادا از، به ایتالیا پیش از توقف پروازهای این شرکت از، به این ایتالیا تا خاتمه ماه آوریل هستند.

پیش از این شرکت های هواپیمایی فرانسه، اسپانیا و مراکش نیز پروازهای خود به، از ایتالیا را به حالت تعلیق در آورده بودند.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، بیش از 10 هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که از بین آنها 631 نفر جان خود را از دست داده اند.

دوشنبه شب جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا خاطرنشان کرد که اقدامات مربوط به مبارزه با بیماری کرونا -که پیش از این در شهرهای شمالی این کشور به خصوص در ایالت لومباردی اجرا می شد- از این پس در سراسر این کشور لازم الاجرا خواهد بود.

کونته خاطرنشان کرد مردم این کشور تنها برای سفرهای کاری و موارد اضطراری اجازه سفر خواهند داشت. او همچنین اضافه نمود منطقه حفاظت شده تنها به چند استان محدود نمی گردد و کل کشور را شامل خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 209

به "هواپیمایی کانادا کلیه پروازهای ایتالیا را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی کانادا کلیه پروازهای ایتالیا را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید