نواز شریف برای درمان از کشور خارج می شود

به گزارش جملات زیبا، وزیر امور خارجه پاکستان اظهار کرد، این کشور به نواز شریف اجازه خواهد داد پاکستان را برای انجام معالجات پزشکی در انگلیس ترک کند.

نواز شریف برای درمان از کشور خارج می شود

او با این حال به این نخست وزیر سابق در خصوص تبعید مجدد برای فرار از اجرای حکمش هشدار داد.

به گزارش ایسنا، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در مصاحبه ای به خبرگزاری رویترز گفت: پزشکان توصیه کرده اند که نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان احتمالا نیازمند رفتن به خارج از کشور و انجام آزمایش های بیشتر است.

وی افزود: اگر این چیزی است که درمان پزشکی او اقتضا می کند، نظر دولت در این باره مثبت است. نخست وزیر گفته است که هر کاری امکان پذیر است باید انجام شود تا از زندگی او محافظت شود.

نواز شریف 69 ساله ماه گذشته میلادی به قید وثیقه و به خاطر مسائل پزشکی از حبس آزاد شد. او به جرم فساد به هفت سال زندان محکوم شده است.

او پس از برکناری از سوی ارتش پاکستان در سال 2000 به مدت هفت سال در عربستان در تبعید به سر می برد. قریشی از شریف خواسته پس از معالجه به پاکستان بازشود و حبس خود را کامل کند.

وزیر امور خارجه پاکستان درباره احتمال عدم بازگشت شریف به این کشور پس از ترک آن گفت: اگر جرمی مرتکب نشده ، چرا باید فرار کند؟

قریشی افزود: امیدوارم بهبود یابد و وقتی که معالجه شد، چرا باید در لندن بماند؟ هیچ منطق و دلیلی پشت این مساله نخواهد بود.

دو تن از مقامات ارشد حزب شریف که خواسته اند نامی از آن ها برده نشود، گفته اند، او احتمالا برای درمان به خارج از کشور سفر خواهد کرد اما به دنبال تبعید مجدد نخواهد بود.،ایسنا

بیشتر بخوانید،بررسی آزادی نواز شریف

17:00 ::

1398،8،2

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 22

به "نواز شریف برای درمان از کشور خارج می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نواز شریف برای درمان از کشور خارج می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید